Az iOS14.5 bevezetése után a Facebook hirdetéseknél a webes események priorizálása lett az egyik legfontosabb feladatunk. Ez azt is jelenti ugye, hogy a hitelesített domainen futó Facebook Pixel események közül csak azokat tudjuk konverzió optimalizálásra használni, amiket a Webes események konfigurálása eszközben beállítottunk az első 8 sorba. Amik nem szerepelnek a legfontosabb 8 között, azok viszont nem használhatók erre.
Ezeken változtatott a Facebook. Már lehet azokra az eseményekre is optimalizálni, amelyik nincs bent az első 8-as listába, nem prioritásosak. Viszont azok a hirdetések, amik olyan eseményre próbálnak optimalizálni, amik nem szerepelnek a kiválasztott 8 között, nem jelennek meg azoknál a felhasználóknál, akik nem fogadták el a hozzájárulást az iOS14.5, illetve frissebb Apple eszközökön.
Ezzel szemben a prioritásos eseményre optimalizáló hirdetések megjelennek mindenkinek attól függetlenül, hogy hozzájárult-e a követéshez.
A Facebook szerint a jó gyakorlat az,
„hogy a nyolc prioritásos eseményed egyikét választod a hirdetéseidben optimalizáláshoz, így a teljes célközönségedet elérheted, maximalizálhatod a hirdetések teljesítményét, és tartalmasabb mérési jelentéseket kaphatsz. Az üzleti céljaidtól függően ugyanakkor a nem prioritásos eseményekre való optimalizálás is előnyös lehet a számodra.”
Nem prioritásos eseményre akkor érdemes optimalizálni, ha:
- nem tudod igazolni a tartományodat (ami a Webes események konfigurációjának a szükséges alapja)
- a tartományodon nem tudsz nyolc prioritásos eseményre egységesíteni
- elsősorban androidos eszközöket használókat szeretnél elérni, nem kell nyolc eseményre korlátozni a lehetőségeidet.
Persze van a dolognak árnyoldala is. Ha nem prioritásos eseményekre optimalizálunk, egyrészről csökkenhet a célközönség, másrészt az adatok is kevésbé lesznek pontosabbak.