Az Apple mobil operációs rendszer frissítése új adatvédelmi korlátozásokat jelent, ez pedig új feladatokat hoz nekünk, hirdetőknek. Ezzel kapcsolatban több cikk is megjelent már a blogon, most egy újabb elemet mutatok be egy videóval. Ez pedig a domain hitelesítés.
A téma nem új, az eszközről, amit ehhez használni kell már írtam korábban, egy másik kontextusban. Az iOS 14 körüli fennforgás miatt, azonban érdemes újra frissíteni a tudnivalókat, ugyanis minden egyes domain nevünket, ami érintett a hirdetésekben (mert pl, forgalmat viszünk oda, vagy Facebook Pixelt telepítettünk bele) hitelesítenünk kell. A videóban megtaláljátok a lényeget.
A domain hitelesítésen kívül vannak más feladataink is. Ilyen például a Facebook Pixel eseményeinek a beállítása vagy az attribúciók átállítása. Ezekről itt olvashatsz cikkeket, de ha mélyebben érdekel a téma, jelentkezzetek Haladó Facebook hirdetések webináriumunkra, mert ott részletesen foglalkozni fogunk vele.
Persze érdemes a Facebook adatai mellett a sajátokra is komolyan alapozni, vagyis neki kell állni (újra?) hírlevél adatbázist építeni. Ebben az Építs Listát Hatékonyan és Biztonságosan! webináriumunk segít. Jelentkezz, ha szeretnéd a Facebook hirdetésekből kieső várható eredményeidet a saját adataidból pótolni!