Ahogy azt korábban írtam, az Apple az iOS14-ben új adatkezelési folyamatokat vezet be, ez pedig komolyan érinti a hirdetési lehetőségeinket és a várható eredményeket is.
Ahhoz, hogy minél kisebb legyen a probléma a változtatás után, a Facebook létrehozott egy Erőforrásközpontot, ami segít az átállással kapcsolatos feladatok kezelésében.
Az Erőforrásközpontot – ha már elérhető nálad is – a Hirdetéskezelőben találod, a Kampány, Hirdetéssorozat, és Kreatív fülek mellett.
Jelenleg egy feladatot és két tájékoztatást találunk ott.
A feladat a Facebook pixelhez, illetve az eseményekhez tartozik, amikkel kapcsolatos változás, hogy hamarosan egy domainből maximum 8 eseményt kezelhetünk. Erre emlékeztet ez a teendő.
A tájékoztatások pedig arról szólnak, hogy csökkenhetnek az egyéni célközönségeink méretei és változik a konverziószámítás módja, változik a hozzárendelés időtartama, valamint a késlekedésekre is számíthatunk.
Egyre több hasonló eszközzel fogunk találkozni, és szükség is lesz rájuk, hogy időben del tudjon mindenki készülni. Ti elkezdtétek már?