Azt már mindenki tudja, hogy a közösségi média platformokon a legnagyobb elköteleződést videókkal lehet elérni. A videók használata és hatékonysága a kommunikációban a járványhelyzet alatt még inkább megnövekedett. A Facebook élő videók nézőinek száma január óta 50%-kal emelkedett, ami még technikai problémákat és korlátozásokat is eredményezett. Ha Te is szeretnéd növelni a kommunikációdban az elköteleződést, akkor most igazán érdemes a videós formátumhoz nyúlni.
Ha esetleg nem győztünk meg eléggé, akkor összegyűjtöttünk néhány igen meggyőző statisztikát is erről az Elite Content Marketer adatai alapján.
Azt gondoljuk, hogy hatalmas lehetőséget hagy ki az a cég, aki a fenti számok és tapasztalatok ellenére nem tervez a videókkal a marketingjében.
- A cégek 85%-a használ videót a marketingjében.
- A videómarketinget nem használó cégek 59%-a tervezi, hogy 2020-ban belevág.
- A vásárlók 54%-a előnyben részesíti a videós tartalmat a más formátumokkal szemben.
- A videót használók 95%-a tervezi, hogy megemeli a videókra szánt költéseit.
- Becslések szerint 2022-re a teljes internetforgalom 82%-át fogják videót kitenni.
- 5 emberből 4 tanul új készségeket online videók segítségével.
- Egy átlagos ember 16 órát tölt egy héten online videók megtekintésével.
- A cégek 93%-a szerzett már vásárlót a közösségi médiában használt videó segítségével.
Azt gondoljuk, hogy hatalmas lehetőséget hagy ki az a cég, aki a fenti számok és tapasztalatok ellenére nem tervez a videókkal a marketingjében.