Egy jó közösségi kampány nem egyszerű hirdetésekből áll, hanem bevonja az embereket. Lehetőleg minél többször, minél több felületen.
Most a Chio segítségével nézzük meg, mit lehet kihozni egy összetett közösségi kommunikációból.
Chio és a közösségi lehetőségek
A Chio Hungary aktív Youtube-os és Facebook-os jelenléttel népszerűsíti a termékeit és a márkát az online felületeken. Az új közösségi kampányában magára a burgonyára helyezi a hangsúlyt.
A burgonya az egyéb kampányokban is nagy szerepet kap, hiszen a tévéreklámokban is ezt a termékvonalat kommunikálja erősen a Chio, azonban a közösségi marketing más szemléletmódot igényel.
A cég egy kalandos videósorozattal próbálja népszerbbé tenni termékét a Youtube felületén, ahol egy vendégszerkesztőt Ilka Gábort 10 napra Bourgogne-ba küldték, hogy göngyölítse fel a Bourgogne tartománynév és a burgonya szó közötti összefüggést és persze örökítse meg utazását.
A vendégszerkesztő kiválasztása egyébként már önmagában egy közösségi kampány része volt, hiszen a rajongók választhattak a jelöltek közül.
A stáb a 10 nap alatt 20 filmmel és rengeteg képpel tért vissza, melyet mi is nyomon követhetünk Facebook kommunikációikban, ahol aktívan posztolják az élményeiket.
Vajon mennyien érdeklődnek a Chio kisebb kiruccanása után?
Erre mi is szemtanúk lehetünk, hiszen a Chio Hungary Youtubecsatornáján lebontva látható a forgalom és a visszajelzések is . Nézz rá te is, hogyan működik!
Hogyan használta még ki a tartalomban rejlő lehetőségeket a Chio?
Egy nyereményjátékot indítottak a Facebookos felületükön, ahol fényképek segítségével terjed a játékosokon keresztül oldaluk neve.
A nyereményjátékot szintén a burgonya illetve a tanyasi téma irányába terelték, hiszen a fődíj egy „krumplivedra”. A résztvevőknek szalmakalappal, kantáros gatyóban, kockás ingben vagy kapával kell pózolniuk, hogy részt vehessenek a játékban. Az oldalon már több, mint 8500-an vannak!
Neked hogy tetszik a kampány?
Te részt vennél benne?
Oszd meg velünk véleményedet, vagy lájkold cikkünket, ha elnyerte tetszésedet!