Közösségi marketing Chio módra

A Chio és a közösségi marketing
A Chio és a közösségi marketing

Egy jó közösségi kampány nem egyszerű hirdetésekből áll, hanem bevonja az embereket. Lehetőleg minél többször, minél több felületen.

Most a Chio segítségével nézzük meg, mit lehet kihozni egy összetett közösségi kommunikációból.

Chio és a közösségi lehetőségek

A Chio Hungary aktív Youtube-os és Facebook-os jelenléttel népszerűsíti a termékeit és a márkát az online felületeken. Az új közösségi kampányában magára a burgonyára helyezi a hangsúlyt.

A burgonya az egyéb kampányokban is nagy szerepet kap, hiszen a tévéreklámokban is ezt a termékvonalat kommunikálja erősen a Chio, azonban a közösségi marketing más szemléletmódot igényel.

A cég egy kalandos videósorozattal próbálja népszerbbé tenni termékét a Youtube felületén, ahol egy vendégszerkesztőt Ilka Gábort 10 napra Bourgogne-ba küldték, hogy göngyölítse fel a Bourgogne tartománynév és a burgonya szó közötti összefüggést és persze örökítse meg utazását.
A vendégszerkesztő kiválasztása egyébként már önmagában egy közösségi kampány része volt, hiszen a rajongók választhattak a jelöltek közül.

A stáb a 10 nap alatt 20 filmmel és rengeteg képpel tért vissza, melyet mi is nyomon követhetünk Facebook kommunikációikban, ahol aktívan posztolják az élményeiket.

Vajon mennyien érdeklődnek a Chio kisebb kiruccanása után?

Erre mi is szemtanúk lehetünk, hiszen a Chio Hungary Youtubecsatornáján lebontva látható a forgalom és a visszajelzések is . Nézz rá te is, hogyan működik!

Hogyan használta még ki a  tartalomban rejlő lehetőségeket a Chio?

Téged motiválna egy "krumpliverda"?
Téged motiválna egy "krumpliverda"?

Egy nyereményjátékot indítottak a Facebookos felületükön, ahol fényképek segítségével terjed a játékosokon keresztül oldaluk neve.
A nyereményjátékot szintén a burgonya illetve a  tanyasi téma irányába terelték, hiszen a fődíj egy „krumplivedra”. A résztvevőknek szalmakalappal, kantáros gatyóban, kockás ingben vagy kapával kell pózolniuk, hogy részt vehessenek a játékban. Az oldalon már több, mint 8500-an vannak!

Neked hogy tetszik a kampány?
Te részt vennél benne?
Oszd meg velünk véleményedet, vagy lájkold cikkünket, ha elnyerte tetszésedet!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük