Régen nyúlt a Facebook az oldalak megjelenéséhez, most ezek kerültek sorra. No persze nem kell megijedni, apróbb finomításokról van szó, azok is a mobil felületet érintik a helyi oldalaknál.
Az ok, hogy több, mint 80 millió oldalhoz 1,6 milliárd ember kapcsolódik, és mindenkinek az az igénye, hogy könnyebb legyen az érintkezés. Ezért módosítottak pár apróságon. Nézzük sorban!
Facebook oldalak frissítése:
- Kiemeltebb helyre kerültek mobilon az ajánlások. Könnyebb őket írni, kategórizálni, és áttekinteni is.
- Kicsit átszervezték az akció gombokat, hogy könnyebb legyen a borítófotó alól a számunkra legfontosabb tevékenységhez irányítani az embereket.
- Jobban kiemelték a sztorikat. Ha az oldalon a profilképünkre kattintunk, megjelennek az utoljára megosztott sztorik is. Persze csak ha vannak ilyenek. Egyébként ilyenkor kék karika jelenik meg a profilkép körül.
- Az üzleti információkat jobban ki lehet emelni.
- Az utolsó posztokat és eseményeket könnyebben át lehet tekinteni.
- Az eseményeknél a tapasztalatok alapján gyakrabban vesznek jegyet, ha azt a Facebookon belül megtehetik, ezért frissítették a Facebookon belüli jegy értékesítés integrációját.
A változások elsősorban az éttermeknek, helyi boltoknak kedveznek. A legfontosabb elemekről a következő videóban láthattok egy összefoglalót, de a tapasztalataim szerint már az aktuális mobil appban is megjelentek az újdonságok.
Bár apróságokról van szó, nem szabad elfelejteni, hogy nagyon sok kis cégnek az elsődleges kapcsolata a piacával a Facebook oldal (és a Messenger). Kár azon vitatkozni, hogy jó-e ez vagy nem (egyébként nem), de tény, éppen ezért minden apró változás cégek és adminok millióinak az életét befolyásolhatja.
Mit szóltok az újdonságokhoz?