A LinkedIn már nem a szöveges posztok platforma. Videók, élő videók, karuszel posztok, és persze képek közül is választhatunk akár. De melyiket érdemes használni? (Melyikbe érdemes rakni az energiát?)
A Buffer kutatásáról már volt szó a LinkedIn poszt gyakoriság szempontjából, most nézzük meg, mit találtak azzal kapcsolatban, hogy melyik poszt típus hozza a legjobb számokat! 1 millió LinkedIn posztot vizsgáltak meg és azt találták, hogy a legeredményesebb a karusszel (vagy carousel, ha így jobban tetszik), a legkevésbé hatékony pedig a link. Ez mondjuk nem meglepő. A linkeket minden platform háttérbe szorítja.

Ha a részleteket nézzük, akkor a sima, legegyszerűbben elkészíthető szöveges posztokhoz képest
- a képek 72%-kal több aktivitást hoznak
- a videók 84%-kal több aktivitást eredményeznek
- a karuszel posztok (PDF dokument poszt) viszont mindent visznek: 278%-kal több elköteleződést váltanak ki, mint a videók, 303%-kal többet, mint a képek, és közel 600%-kal többet, mint a szöveges bejegyzések. A lapozható formátumnak köszönhetően interaktívak ráadásul el is lehet menteni őket.
Szóval ha nem csak gyakori posztolással akarsz jobb eredményeket elérni, akkor kezdj el ilyen PDF karusszeleket felrakni LinkedIn-re!
Persze az igazi megoldás az, ha változatosan kommunikál valaki: képet, videót, szöveget, karusszelt, linket( igen azt is) vegyesen. Így nem lesz unalmas, ráadásul a különböző formátumokba könnyebb visszahozni ugyanazt a témát fájdalommentesen.