Változás a mérésekben: a Facebookra is érkezik a Views

A Facebook követi az Instagramot és minden tartalomnál a Views lesz a legfontosabb mérőszám, vagyis a Reels videók, a posztok és történetek esetében is. Mit jelent ez pontosan? Nézzük meg közelebbről, hogy mit kell erről tudni!

Mi változik?

🎥 Videóknál és Reelseknél:

A „Plays” helyett mostantól „Views” lesz a neve, a számítás módja nem változik, a külön replays metrika eltűnik

📸 Storyknál és képes/szöveges posztokknál:

Az „Impressions” helyett jön a „Views”, minden egyes képernyőre kerülést külön views-ként számolnak. Például ha valaki háromszor nézi meg a fotódat egy nap, az 3 views lesz – nem csak 1 impression, mint korábban.

Miért jó ez neked?

Átláthatóbbak és összehasonlíthatóbbak lesznek a mérések a különböző tartalomtípusok és a két platform (Instagram és Facebook) esetén.

Viszont a mérések pár helyen változni fognak, ezért készülj fel rá, hogy a views száma magasabb lesz, mint korábban az impressions volt.

Az új metrika elérhető lesz a Meta Business Suite-ban és a hirdetési felületeken is használható lesz.

A következő hetekben pedig fokozatosan jelenik meg majd a különböző profilokban.