5 új Meta hirdetési megoldás a sikeresebb év végi kampányodhoz

Ahogy az ünnepi szezon közeledik, a Meta új, illetve hirdetési funkciókat jelentett be, amelyek célja, hogy segítsenek a cégeknek az év végi hajrában. Lássuk!

  1. Feltűnőbb és könnyebben használható kuponok a hirdetésekben

Az első és talán az egyik legizgalmasabb frissítés a kuponkódok frissítése. Mostantól a hirdetésekben még kiemeltebb helyen jelennek meg a kuponkódok, ráadásul a felhasználóknak még könnyebb dolguk lesz, hiszen a kód automatikusan hozzáadódik a megfelelő mezőhöz fizetés során. Így nincs többé szükség arra, hogy a vásárlók külön beírják a kódot, ami nemcsak a konverziókat növelheti, hanem a vásárlói elégedettséget is.

A Meta emellett első vásárlási ajánlatokat és személyre szabott kedvezményeket is tesztel, amelyek további ösztönzőket nyújtanak a hirdetéseken keresztül történő vásárláshoz. Ezek a funkciók különösen hasznosak lehetnek a közönséged bővítésében, mivel segítenek megragadni azokat, akik korábban még nem vásároltak tőled.

2. Frissített Emlékeztető hirdetések

(Bár gondolom, sokan most fognak először találkozni ezzel a formátummal) Az Emlékeztető hirdetések Instagramon segítenek egy Facebookos eseményt reklámozni azzal, hogy az eseményhez közeledve emlékeztetnek rá.

Az ünnepi szezonban ez sokat segíthet, hogy a figyelem középpontjában az ajánlataidat. A frissítésének köszönhetően mostantól hasonló overlay formátumot használhatsz, mint a kupopnkódok esetében, vagyis feltűnőbb lesz a megjelenés. Ráadásul a Meta növelte az emlékeztető értesítések gyakoriságát, így a vásárlók többször kapnak figyelmeztetést a közelgő akciókról, promóciókról vagy eseményekről.

3. Site linkek a hirdetésekben

A Meta frissítette a site linkek funkcióját is, amely lehetővé teszi, hogy több céloldalt is hozzáadj egyetlen kép- vagy videóhirdetéshez a Facebook Feed-en. Ez a funkció különösen hasznos lehet azoknak a vállalkozásoknak, akik több termékkategóriát kínálnak. Bár ez nem új, de kevesen használják, jó egy kicsit felhívni rá a figyelmet. Részletesebben itt olvashatsz róla.

4. Offline vásárlást támogató hirdetések

Az ünnepi időszak nemcsak az online vásárlásokról szól, hiszen sok vásárló még mindig előnyben részesíti a bolti vásárlást. A Meta új promóciós lehetőségei segítségével most már célzott hirdetésekkel érheted el azokat az embereket, akik nagy valószínűséggel látogatják meg a boltodat. Az új promóciós típus lehetővé teszi, hogy a korábbi interakciók és a felhasználók földrajzi helyzete alapján jeleníts meg számukra releváns hirdetéseket.

5. Utazók és turisták célzása

Nem csak az ünnepi szezonban érdekes nyilván, bár akkor is sokan utaznak, ezért érdemes itt említeni, hogy a lokációs célzásokba visszacsempészte a Meta a korábbi távoli utazókhoz hasonló lehetőséget. Itt írtam róla részletesebben.

Ezek hát az aktuális frissítések, érdemes őket kipróbálni!