Úgy tűnik, véget ért a teszt időszak, hamarosan minden Facebook oldal indíthat Körüzenet csatornát (Broadcast channel), igaz csak akkor, ha van legalább 10.000 követője. Sőt a professzionális üzleti profilok számára is megnyitja a lehetőséget a Meta.
(A Körüzenet csatorna egy üzenet alapú kommunikációs felület, ahol a Facebook oldalak tudnak üzenetet írni feliratkozóknak. Itt írtam róla bővebben, itt pedig kipróbálhatod a Közösségi kalandozások csatornáját.)
Ezen felül további újdonságokat is kapnak a csatorna üzemeltetők:
- Az Instagram Körüzenet csatornából könnyedén lehet tartalmakat megosztani a Facebook csatornába. Erre lesz egy automatizálási lehetőség.
- Korai hozzáférés: lehetőség lesz arra, hogy a Facebook oldalra kirakott posztok először a Körüzenet csatornába menjenek ki, és csak később az oldalra.
- Körüzenet csatorna posztok megosztása sztoriban: ahogy a neve mondja, tudjuk majd terjeszteni az üzeneteket sztorikban egy gombnyomással, ami nyilván segíteni fog a követőgyűjtésben.
De ezeken felül az elmúlt hetekben-hónapokban volt pár olyan újdonság, amiről érdemes tudni:
- egyre több csatornában jelenik meg a szavazás lehetősége.
- a mobilos Business Suite-ban a tartalom létrehozásánál már tudunk Körüzenetet is indítani, ami nagyon megkönnyíti a kommunikációt
- az asztali Business suite Tartalom részébe bekerült egy Csatornák menüpont, ahol tudunk létrehozni (akár többet is), illetve, ahol megtaláljuk a meglevő csatornáink közvetlen elérhetőségét
A körüzenet csatorna továbbra is egy ígéretes eszköz, jó lehetőségekkel kecsegtet, bár vannak az üzemeltetésével kapcsolatban kihívások is. De erről majd a következő cikkben.
Addig is Te tervezed, hogy indítasz körüzenet csatornát?
Add le a szavazatod (hol máshol 😉 ) a Közösségi kalandozások Körüzenet csatornájában, itt!