A saját adatok gyűjtése egyre fontosabb a modern marketingben, ebben pedig nagyon sokat tudnak segíteni a Lead hirdetések (Érdeklődő keresési hirdetések). Ezért is jó mindig, amikor tovább fejlődik ez a formátum. Most ezt történt a Meta Lead hirdetésekkel.
Több opciót kínáló feltételes logika
Az egyszerű adatbekérésen már eddig is túlmutattak a Lead hirdetések, hiszen a boltkeresőtől az időpont egyeztetésen keresztül elég sok funkciót kínáltak. Az új feltételes logika viszont még tovább bővíti a lehetőségeinket.
Ennek segítségével megoldható azt, hogy az egyedi kérdésekre adott különböző válaszok másik kérdésekre, vagy különböző köszönő oldalakra vigyék az embereket.
Vagyis nem csak azt tehetjük már meg, hogy a nem jó leadeket diszkvalifikáljuk, hanem eltérő információkat adhatunk a különböző válaszokat adó embereknek, vagy akár különböző telefonszámokhoz, esetleg weboldalakra irányíthatjuk őket. Sokan például toborzásra használják a Lead hirdetéseket, ilyenkor megoldható, hogy a minősítő válaszok alapján eltérő telefonszámokat, vagy letölthető dokumentumokat kapnak a jelentkezők.
Ehhez tartozik az is, hogy a különböző kérdések között id tudjuk irányítani a válaszadókat, vagyis kihagyhatunk például nem releváns kérdéseket.
Ennek az egyszerűsített verziója egyébként elérhető a Messenger beszélgetés alapú lead gyűjtő hirdetésekben. Ott nem tudunk annyira részletes beállításokat tenni, de a beszélgetés során feltett kérdéseket szintén ki tudjuk hagyni, ha az nem releváns.
Frissült a Lead űrlap szerkesztő felülete
A kondícionális logika mellett a létrehozási felület is frissült, ami szerencsés, hiszen így sokkal kezelhetőbb a rendszer.
A Lead hirdetés régóta fontos eleme az adatbázis építésnek. Nem véletlenül foglalkozunk vele a részletesen a Social Media Hubban, ahol egy külön adatbázis építés gyűjtemény vár rád, március végén pedig egy fél napos tréninget szentelünk a témának, ahol ráadásul a marketing mellett az adatvédelmi tudnivalókat is egy kézből megkapod, ha Hub tag vagy. Még nem vagy az? Akkor kezdd itt!