TikTokon jelenhet meg elsőként a mesterséges intelligencia címke, ami jelöli azt, hogy egy tartalmat egy generatív mesterséges intelligencia készített. De nem lesz egyedül ebben a kínai platform. Hamarosan minden közösségi platformnak kötelező lesz megoldani azt, hogy a platformra felkerülő tartalmakon jelölve legyen az, ha azt valamilyen generatív mesterséges intelligencia készítette. Úgy tűnik ehhez a TikTok jár a legközelebb, ahol hamarosan meg fog jelenni egy ilyen kapcsoló a feltöltés során, bár már az Instagramon is vannak erre utaló jelek. Persze nem csak jófejségből teszik ezt a cégek, többek között az EU is tervezi azt, hogy kötelezővé teszi ilyen jelöléseket a nagy platformok számára.
Szóval ha Midjourney-ven, Stabel Diffusionnel vagy más hasonló megoldásokat is használsz a videókban, képekben, amiket feltöltesz, jelöld majd meg, amikortól ez kötelező lesz ( de persze előtte sem árt).
Nyilván több kérdés is felmerül a téma kapcsán, például, mi lesz a mesterséges intelligenciát használó filterekkel?
Mindenestre szerintem ez egy jó irány, hiszen a marketinges tartalmak készítésében egyre nagyobb teret nyer a mesterséges intelligencia. Nem véletlen, hogy mi is részletesen beszéltünk a mesterséges intelligencia gyakorlati alkalmazásától a Liftup Social Media Hub két előadásában. Ha mélyebben érdekel a téma, csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz!