Chatbot marketing történet egy konferenciáról…

Egy konferencián voltunk, ahol a standunknál és az előadásomon feliratkoztattuk a chatbotunkra a résztvevőket. A konferencia zárásként egy búcsú üzenetet küldtünk azoknak, akik aznap feliratkoztak, és emlékeztettük őket, ha még itt vannak, keressenek meg bennünket, és még utoljára éljenek az aznapi ajánlatunkkal.
Kb. egy perc múlva odajött az egyik résztvevő a telefonját lobogtatva, hogy most kapott egy üzenetet, és akkor mutassuk az ajánlatot. Öt perc múlva előfizetőnk lett.

Ez csak egy példa arra, milyen lehetőségek vannak a chatbotokban akár egy rendezvényen, akár tisztán online környezetben.
Ráadásul az ismétlődő értesítések bevezetése óta, még több lehetőség van a chatbotokban és a Messenger marketignben.

Ezért fogjuk az idei utolsó képzésünket a Messenger marketingnek szentelni. Lesz szó a célcsoportunk aktivizációjáról, adatbázis építésről és automatizációról.
Onnan fogjuk kezdeni, hogy mire jók a Messenger Inbox beépített megoldásai, mire lehet használni a chatbotokat, és végig is megyünk a chatbot építés lépésein a tervezéstől a megvalósításig a Manychat platformja segítségével.

Jelentkezz most az A+ Messenger marketing workshopra itt!

Ez lesz tehát az idei utolsó képzés, de novemberben lesz még egy Haladó Instagram és Facebook hirdetések képzés, ahol a Konverziók API, az egyéni célközönségek, és azok az újdonságok lesznek fókuszban, amik (újra?) hatékonyabbá tehetik a hirdetéseidet.

A jó hír, hogy nem kell választanod közülük, ugyanis ha csatlakozol a Liftup Social Media Hubhoz, ahol mindkét képzés anyagához hozzáférhetsz. Jelentkezz itt!