TikTok újdonságok: tovább bővülnek a hirdetési lehetőségek

Ahogy a TikTok felhasználói tábora növekszik, egyre több olyan megoldást mutat be a cég, ami segíti a cégeket az üzleti célok elérésében. Lássunk ezek közül néhány újdonságot!

  1. Focused View: új hirdetési formátum, amiért nem akkor kell fizetni, ha egy felhasználó képernyőjén megjelenik a hirdetésünk, hanem akkor, ha azt legalább 6 másodpercig nézték, vagy először léptek interakcióba a hirdetéssel (amelyik először jön). Igazából ez nem újdonság, hiszen a YouTube-on évek óta van hasonló formátum, csakott 30 másodperc a határ.
  2. Fejlődő Lead hirdetés: A lead űrlap megjelenése tovább egyediesíthető, többek között carousel elemekkel, így további érveket mutathatunk be az űrlapban, nyilván a nagyobb konverzió reményében. A kérdésekhez pedig logikai beállítások kapcsolódhatnak, vagyis az előző válaszok függvényében jelennek meg újabb kérdések (vagy éppen nem).
  3. Shopping hirdetések: több olyan hidetést is bemutatott a TikTok, ami abban segít, hogy könnyebben tudjunk értékesíteni a felületen. Ilyen például a Video Shopping Ads, ami abban segít, hogy a videóinkban mutassuk be könnyedén a termékeket vagy a Live Shopping Ads, ami a vásárlással egybekötött élő események támogatására szolgál.
  4. Smart Performance Campaign: az új hirdetőknek és a kisvállalkozásoknak találta ki a TikTok a Smart Performance kampányokat, amikben csak néhány adatot és kreatívot kell megadni, a mesterséges intelligencia pedig elvégez majd nekünk mindent. Egyelőre Andorid Appokkal lehet tesztelni, de hamarosan iOS és weboldal kampányokhoz is érkezik.
  5. Creator Marketplace: a TikTok igyekszik könnyebbé tenni a cégek dolgát abban, hogy jó tartalomkészítőket keressenek. Vagyis influenszerek és márkák egymásra találását segíti ez a felület, ezért frissítette a Creator Marketplace-t, amit majd egyszer talán mi is használhatunk Magyarországon… de még nem.

Látható, hogy a TikTok nagy erőkkel fejleszti a rendszerét, ami nekünk csak jó lehet. Bár a fent bemutatott újdonságok egy része itthon még nem érhető el, először érdemes úgy is az alapokkal kezdeni, amiben segít a TikTok alapozó videótréning a Liftup Social Media Hubon belül. Nézd meg a részleteket itt!