A telefonhívás hirdetések talán a legjobban elhanyagolt részei a platform fizetős lehetőségeinek, pedig sok olyan cég van, ahol az ügyfelek – még mindig – telefonon veszik fel először a kapcsolatot.
Nyilván nem véletlen, hogy a Meta ebbe az irányba is fejleszti a rendszerét.
Most új funkciókat mutattak be, és lerántották a leplet arról is, milyen további megoldásokkal kísérleteznek.
Telefonhívás hirdetések mindenütt
Az elmúlt időszakban a telefonhívás hirdetések mindenhova beszivárogtak: a Forgalomterelés kampányok mellett ott vannak az Érdeklődőgyűjtő kampányokban sőt, az Értékesítés kampánycélnél is.
Bármelyikből indulunk, ki tudjuk választani a Hívás opciót, ebben az esetben pedig a hívásra, pontosabban a hívásgomb megnyomására fog optimalizálni a rendszer.
60 másodperces hívások
Érkezőben a 60 másodperces hívásokra történő optimalizálás. A cél nyilván az, hogy olyan embereknek próbálja megmutatni a Meta hirdetési rendszer a hirdetést, akik legalább 60 másodpercig fognak telefonon beszélni. Gondolom ezt úgy méri, hogy mennyi idő telik el a hívás gomb megnyomása és a Facebookbe való visszatérés között.
Több kisebb-nagyobb fejlesztésen túl a legizgalmasabbak azonban a következő tesztek:
Visszahívás kérés lehetősége
Tesztelnek egy új hívás panelt, amelyikben nem csak tárcsázni lehet, hanem visszahívást kérni. Ezt választva a telefonszámunk egy Messenger üzenetben érkezik meg a céghez.
Appon belüli hívás
„Minek hagynánk el az appot egy beszélgetés kedvéért, ha ott van a Messengerben a hívás funkció?”
Valószínűleg ezt járt a fejlesztők fejében, amikor az appon belüli hívás lehetőségéel elkezdtek játszadozni.
Ez ugyanis a következő teszt, aminek egyszer tényleg az lehet az eredménye, hogy Messengerben hívják föl a cég munkatársait az ügyfelek a hirdetések hatására.
Persze ehhez azért kellene egy kis plusz adminisztratív háttér is, de az alap rendszer adott.
Kinek kell még a telefonhívás?
A fiatalok számára egyre kevésbé fontos a telefon, nekik inkább a Messenger üzenetküldés megoldásai az izgalmasabbak. De az idősebb korosztály még mindig a telefonhívásra van szocializálódva, így számukra kifejezetten hasznos lehetnek ezek az új funkciók is. Ha valakinek a célcsoportja 40+, és az érdeklődések, foglalások, információ kérések amúgy is telefonon zajlanak, érdemes felfedeznie a hívás hirdetésekben rejlő erőt!