A Facebook hirdetési kampányai jól strukturáltak voltak ,de a funkciók bővülésével elmosódott a különbség néhány típus között. Ráadásul az értékesítés különböző szintjeihez kapcsolódó beosztási javaslat sem minden esetben állta meg a helyét. Ideje volt változtatni.
Az új hirdetési kampány struktúrában a 11 különböző kampánytípus 6-ra csökkent. Persze ez nem jelenti azt, hogy funkciók is tűntek volna el. Az átfedések szűntek meg, illetve összevontak különböző elemeket.
Lássuk az új kampányokat, és a hozzájuk tartozó lehetőségeket!
- Ismertség: elérés, márkaismertség. Facebook oldalt támogathatsz.
- Forgalom: hivatkozás, érkezési oldal megtekintés. Webhelyre, alkalmazásra, Messengerre, Whatasppra , Facebook-eseményre vihetsz forgalmat.
- Aktivitás: üzenetek, videómegtekintések, kedvelések, hozzászólások, megosztások. Hirdetésnél, üzenetben, weboldalon, alkalmazásban, Facebook-oldalon ösztönözheted aktivitásra az embereket.
- Érdeklődők: azonnali űrlapok, üzenetek, hívások, regisztrációk. Webhelyen, azonnali űrlapokban, Messengeren, hívásokkal, alkalmazásban gyűjthetsz érdeklődőket.
- Alkalmazás hirdetése: alkalmazáshirdetések, automatizált alkalmazás hirdetések, alkalmazásesemények, alkalmazás telepítések. Google Play, iTunes, Amazon, Oculus, Windows áruházakban, vagy Facebook vászon, azonnali játékok.
- Értékesítés: konverziók, katalógus alapján történő értékesítések, üzenetek. Webhelyen, alkalmazásban, webhelyen és alkalmazásban, Messengeren, Whatsappon.
Látjuk, semmi nem tűnt el, kicsit összevonták a funkciókat, ami őszintén szólva rá is fért a rendszerre.
Mit szóltok az új beosztáshoz?