3+1 fontos feladat a Facebook hirdetéseknél az iOS14.5 frissítéssel kapcsolatban

Az Apple mobil operációs rendszerének iOS14.5-ös verziójában mutatkozik be az AppTrackingTransparency keretrendszer, ami kötelezővé teszi a mobil alkalmazásoknak, hogy engedélyt kérjenek a felhasználóktól az adatok használatára. Ez komolyan érinti a Facebook hirdetési platformját és a Te hirdetéseidet is.

Többször írtam már a témáról, most csak összeszedem a legfontosabb teendőket:

  1. Hitelesítsd a domain neved a vállalkozáskezelődben!
    Itt találsz egy videót, ami bemutatja, hogyan kell. Ha nem teszed meg, előfordulhat, hogy több hirdetési funkció nem fog működni.
  2. Nézd át a konverziós eseményeid listáját, és priorizáld őket!
    Egy domainen maximum 8 esemény (konverziós esemény a pixelből és egyéni konverzió) lehet maximum. Vigyázz, nem Facebook pixelenként, és nem aldomainenként. Minden egyes aldomainhez és minden egyes Facebook pixelhez kapcsolódó esemény is beletartozik a 8-as korlátba.
    Itt találsz egy cikket a részletekről.
  3. Nézd át a hozzárendelési időszakokat a kampányoknál és a jelentéseknél!
    A hozzárendelési időszakoknál a korábbi 28 nap megtekintés/1 nap kattintás helyett a 7 nap megtekintés/1 nap kattintás lesz az alapértelmezett. Ha más megoldást használsz a konverzió követésre vagy a jelentéseidre, akkor ellenőrizd a beállításaidat! Itt olvashatsz a témáról részletesebben.

+1. Ellenőrizd a Facebook javaslatait az Erőforrásközpontban!

A Facebook az Erőforrásközpontban gyűjti össze azokat a javaslatait, amiket kifejezetten a Te elemeidre vonatkozik. Érdemes ellenőrizni, nehogy kihagyj valamit!

A Facebook hirdetéseidnél komoly gondok lehetnek, ha nem készülsz fel az átállásra, tedd meg a szükséges lépéseket mielőbb! Ha pedig a Facebook hirdetési stratégiád kialakításában van szükséged segítségre, jelentkezz hirdetési képzéseinkre, ahol az iOS14 beállítások mellett a leghatékonyabban működő hirdetési beállításokkal is foglalkozunk!