Hogyan nem vettem grillsütőt? (..még?)

Bevallom, nagyon szeretem a finom húsokat, legyen szó akár grillezésről, akár barbeque-ról, tárcsáról, akár füstölésről. Lehetnék én akár a kerti sütések Gombóc Artúrja. 🙂
Két gond van: nem értek hozzá és nincs hozzá megfelelő eszköz. De barátaimnál ettem finomakat, sőt, a hozzáértők már elkezdtek az elmúlt években megfertőzni. Kíváncsivá tettek, de beavattak abba is, hogy ez egy drága hobbi is lehet.

Erre pár napja szembe jött velem egy Lidl katalógus, amiben azt látom, hogy egy kerámiagrill, elég jó áron van, így eszembe jutott: talán érdemes lenne ezzel indítani?
Innentől beindult a gépezet: pár Google keresés után YouTube videók, blogbejegyzések és termékajánlók rengetegébe találtam magamat.

Az első aktív lépések: keresés a Google-ben egy offline inspiráció (nyomtatott katalógus) után.
Bónusz tipp: ha Neked van intenzív kampányod, indíts rá kereső hirdetéseket!

Mára pedig megérkeztek az igazán profi megoldások: remarketing hirdetések azoktól, akiknek a weboldalait meglátogattam, hasonmás hirdetések az ügyesen hirdető konkurenciáktól, lead hirdetések főzőtanfolyamoktól.
Kinyílt egy új világ, egy új buborék a multiverzumban annak alapján, hogy egy új nyomot hagytam a rendszerben.

Hirdetések a hírfolyamban, miután a rendszer felismerte az új érdeklődést

Nem, még nem vettem kerámiagrillt, se szmókert, se grillhordót (igen, az elmúlt napokban megtudtam, ilyen is van).
De egy offline morzsa becsalogatott egy új útra, aminek lehet, hogy az lesz a vége, hogy beruházunk valami „kertisütés kezdőknek” csomagban. Végülis itt a szezon, a vezérhangya elindult, az online fogaskerekek mozgásba lendültek. A többi – szinte már – csak idő kérdése… 🙂

De miért írom ezt ide le?
Ez is jól mutatja, hogyan tudnak az egyszerű külső ingerek elindítani vágyakat, ötleteket azokban az emberekben, akik még nem is tudják, hogy egyszer a vevőid lesznek. Az is jó példa, miért érdemes a szezonalitást és akár azokat a versenytársakat is figyelni, akik elsőre nem tűnnek annak.

Grillezéshez kapcsolódó videó ajánlások és termék hirdetések YouTube-on

Hiszen egy profi grillezőket értékesítő cégnek elsőre nem konkurenciája egy diszkontlánc. Pedig ha egy ilyen áruház megszórja az akciós katalógusával az országot, akkor az hatással lesz a piacra. Új vágyak ébrednek fel, új potenciális vevők kerülnek a piacra. Olyanok, akik napokkal korábban még nem voltak ott.

De ezt csak azok tudják jól kihasználni, akik felkészítették a digitális marketingüket.
Egy kisbolt nem képes versenyezni a nagyokkal. De rá tud épülni az ajánlataikra, a marketingükre.

Keresőhirdetésekkel, hasonmás közönség alapú célzásokkal, termék hirdetésekkel ki tudja használni a nagy cégek kampányai által vetett hullámokat, és szörfösként képes rajtuk eljutni az új vevők eszközeire.

Legyél Te is ilyen szörfös! Lovagold meg azokat a marketing hullámokat, amiket mások vetettek a könnyen elérhető digitális marketing eszközökkel!

Kezd az ismerkedést a hatékony digitális megoldások közül akár a Facebook és az Instagram hirdetési megoldásaival az Alapozó webináriumunkon, vagy a lépésről-lépésre webinárium sorozaton!