Könnyű elveszni a Facebook hirdetési rendszerében és a közösségi marketing eszköztárában. A jó hír, hogy van egy csomó beépített megoldás, mely segít rátalálni a számunkra legmegfelelőbb eszközökre.
Van sok általános statisztikai adat, melyek jó kiindulópontjai lehetnek munkánknak. Ilyenek például azok, melyek megmutatják, hogy a hét melyik napján, melyik idősávban a leghatékonyabb bejegyzést kitennünk. Azonban ez különböző iparágakban, területeken eltérő lehet, nem lehet általánosítani. Ha használod az analitikában elérhető adatokat, sokkal hatékonyabbá tudod tenni közösségi marketing munkádat.
Vannak olyan általánosságban használt időpontok a posztoláshoz, melyeket sokan alkalmaznak. Ilyenek a reggeli időpontok, amikor az emberek ébrednek, az ebédszünet időpontja vagy amikor véget ér a munkaidő. Azonban nem lehet általánosítani, mert nem minden terület egyforma, ami az egyik cégnél működik, a másiknál nem biztos, hogy fog. Mindig a célcsoportod viselkedési szokásait kell figyelembe venned az ideális időpont megtalálásához. A legjobb eredményt akkor tudjuk elérni, ha teszteljük a különböző időpontokat, és megvizsgáljuk az általuk elért eredményeket.
Ha meg van az ideális időpont a posztoláshoz, akkor még azt is fontos tudnunk, hogy milyen típusú tartalomra vágynak a követőink. Meg kell néznünk az elemzési adatokat és figyelembe kell vennünk tervezéskor, hogy mely tartalmaink voltak a legnépszerűbbek és miért.
A Hirdetéskezelő használatával könnyedén követhetjük a számunkra fontos adatokat, így időben beavatkozva, stratégia mentén tudjuk optimalizálni hirdetési költéseinket. Hasznos információkhoz juthatunk ezekből az adatokból, érdemes elmélyedni bennük. Például, ha túl alacsony az elérés a megjelenésszámhoz képest, valószínűleg érdemes kibővítenünk a célközönségünket. Mélyebb adatok kinyerésére is alkalmas rendszer, így nem, kor és egyéb adatok alapján is hasznos információkat szerezhetünk célcsoportunkról. Ha még továbbra is bizonytalanok vagyunk, akkor még mindig lehetőségünk van A/B tesztelésre hirdetéseinknél.
Ha rendelkezünk is egy fix marketingstratégiával, lehetnek váratlan új tényezők, melyekkel számolnunk kell a kampányok alakítása során. Nem kiugró konverziós eltérések esetén is érdemes megvizsgálnunk az okokat, hogy hatékonyabbá tegyük hirdetéseinket. Ezzel sok pénzt spórolhatunk, ha figyelmesek vagyunk.
Szeretnél jobban elmélyedni a Hirdetéskezelő használatában? Jó lenne megtanulni néhány profi trükköt a hatékonyság növelése érdekében? Jelentkezz Facebook és Instagram Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan online webináriumunkra és ezután hirdess sikeresebben és magabiztosan!