Az idei évben igencsak felgyorsult a rendezvények, események online térnyerése. Területtől függően, részben, vagy egészben is kiválthatják az offline eseményeket. A cégek 40%-a már vagy csak online szervez eseményeket, vagy tervezi azok áthelyezését. Ezt a trendet nagyban gyorsították a világjárvány miatti korlátozások.
A LinkedIn is felismerte ennek a lehetőségét, és érthető módon szeretné a felületein belül tartani azokat a felhasználókat, akik élni kívánnak az offline rendezvények online alternatívájával. Folyamatosan fejleszti a LinkedIn eseményeket és a LinkedIn Live megoldásait is.
Pár éve még a LinkedIn is a natív videós bejegyzés lehetőségével próbálta benntartani a felhasználókat a platformon. Mára már más újdonságok élveznek algoritmus előnyöket. Egy LinkedIn Live bejegyzés ugyanis 23-szor több hozzászólást kap, és hatszor több reakció érkezik rá, mint egy natív videós posztra.
Tehát tovább folytatódik a harc a felhasználók platformon belül tartásáért. Az újabb és újabb igények pedig folyamatos fejlesztéseket vonnak maguk után. Ha eddig még nem próbáltad ki ezeket a megoldásokat, mindenképpen javasoljuk, hogy teszteld őket – hiszen lehet, hogy pont a Te területeden ezek lesznek a hatékonyabb eszközök egy-egy kampány során.