Azt már ugye tudjuk, hogy a közösségi média csatornákon keresztül a fiatalokra komoly hatással vannak az influencerek, sok múlik azon, hogy általuk milyen tartalmakkal szembesülnek. De vajon kiknek a véleménye számít, ha a hazai üzleti célcsoportot vesszük jobban szemügyre? Publikus Facebook adatok felhasználásával készült egy felmérés, melyben azt vizsgálták, hogy a kifejezetten vállalkozói érdeklődésű Facebook felhasználók kiket követnek legnagyobb számban. A felmérés eredményéből állt össze a hazai toplista.
A toplistás hazai üzleti influencerekre jellemző, hogy szakértői saját területüknek, és egyedi stílusban kommunikálnak a közösségi médiában. Van közöttük olyan, akik saját tapasztalatait osztja meg olvasóival/nézőivel, van, aki a tudásmegosztásra helyezi a hangsúlyt, van, aki a hangvételre. Témától függően egyaránt kerülhet a kommunikáció fókuszába a motiváció, a sales vagy akár az edukácó is. Mindannyian rendelkeznek azzal a szakmai tudással, amire célközönségüknek szüksége van, emellett egyéniségükkel ezt olyan módon tudják kommunikálni, mellyel nagyfokú népszerűségre tettek szert.
Ahhoz, hogy ők elérjék azt, amit most birtokolnak, nem volt elegendő, hogy kimagasló szaktudással rendelkeznek. Szükség volt arra is, hogy hatást tudjanak gyakorolni célközönségükre. Érdekel, hogyan voltak erre képesek? Kellett hozzá önismeret, stratégia, a közösségi marketing eszköztár tudatos használata. A jó hír: ez mind elsajátítható! Ha te is szeretnéd befolyásolni a piacod döntéseit, és elsajátítani ezeket az üzleti életben nagyon fontos és hasznos képességeket, akkor van egy ajánlatunk számodra! Hamarosan indul egy 5 hetes Influexpert képzés, melynek elvégzésével Te is közelebb kerülhetsz ahhoz, hogy hatással legyél piacod szereplőire és véleményed befolyásolja üzleti döntéseiket.