Sokan használják a Facebook hirdetéskezelőjét, amikor Instagramon, Messengerben vagy – természetesen – Facebookon hirdetnek. De tudom, hogy a legtöbben csak a hirdetés létrehozást használják. Pedig vannak ezen felül még szuper megoldások. Ezekről részletesen lesz szó a Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan Tréningen, de párat összegyűjtöttem ide is.
Ezeket azért érdemes megismerni, mert a a munkánkat is gyorsíthatjuk velük, és az eredményeinket is növelhetjük a segítségükkel. Mindkettő elég fontos azt hiszem… 😉 Kezdjük!
- Ismerd meg jobban a célközönséged!
A célközönség megismerésére maga a hirdetés létrehozása is alkalmas, hiszen a célközönség kiválasztása során izgalmas adatokat tudunk meg azzal kapcsolatban például, hogy egy téma iránt mennyien érdeklődnek.
De van egy másik, célzottabb lehetőség is ez a „Célközönség elemzési adatai” (leánykori nevén Audience Insights). Itt nem csak azt tudjuk meg, mennyien vannak egy célcsoportban, hanem azt is, milyen összetételűek, mi az érdeklődési körük, milyen témák érdeklik őket részletesen, és mennyire aktívak. Plusz ami még külön izgalmas: milyen eszközöket használnak.
Ez a két megoldás nagyon sokat segít, már a marketing tervek elkészítésénél is érdemes használni.
2. Videókészítés hirdetéskezelőben
Arról, hogy a videók milyen fontosak, sokszor beszéltünk már. Kevesen tudják azonban, hogy videót a Hirdetéskezelőben is tudunk létrehozni. Persze nem díjnyerteseket, de olyanokat igen, amik a hirdetés hatékonyságához tudnak sokat hozzátenni.
Ezeket több felületen létre tudjuk hozni, például ha feltöltünk egy képet, választhatunk a különböző sablonok közül, majd átalakíthatjuk azokat -némi korlátozással ugyan, de – a kedvünk szerint.
Ez olyan fontos és hasznos megoldás, hogy a tréningen külön blokkot szentelünk majd neki.
3. Azonnali élmény
Ha a mobil hirdetéseidből szeretnél többet kihozni, akkor az Azonnali élmények fognak segíteni. Ezekkel tényleg elkápráztathatod a potenciális vevőidet, ráadásul az eredményeidet is növelheted.
Természetesen ehhez kicsit több grafikai előkészítés kell, de meghálálja a belefektetett energiát.
4. Elemzés bontásokkal
A kampányaid teljesítményének az értékelésében fontos, hogy a mélyére tudj nézni az adatoknak. Például megvizsgálhatod, melyik felületen teljesítettek jól, melyik korcsoportban, melyik kártya, stb.
Ebben a bontások segítenek abban, hogy kifaggassuk a hirdetéskezelőt és rájöjjünk, hol vannak még tartalékok, vagy hol követtünk el esetleg olyan hibát, ami sokba került nekünk. Éppen ezért a Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan Tréningen ezzel kiemelten foglalkozunk.
5. Jelentések egyedi kalkulációkkal
A következő, ami az elemzésben segít az egyedi jelentések létrehozása. Ebben a kedvenc funkcióm az, hogy már egyedi kalkulációkat is tudunk használni, így tényleg gyorsan tudjuk értelmezni akár üzleti mélységben is a hirdetési adatokat, hiszen beírhatunk a konverziók mellé például szállítási költséget, adminisztrációs költséget, stb.
Persze jóval több hasznos funkció van, ami elérhető a Hirdetéskezelőben. Hiszen tudunk például A/B tesztet használni, gyorsíthatjuk a munkát mentett célközönségekkel, használhatunk katalógusokat, a csoportos munkát támogatja a Creative Hub… megannyi szuper megoldás, amit ha megtanulsz használni, könnyebb dolgod lesz és jobb eredményekre is számíthatsz.
Sok jó lehetőség és beállítás van tehát, amik nagy részével foglalkozni fogunk a Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan Tréningen. Jelentkezz, és ismerd meg azokat a beállításokat, amikkel felpörgetheted az üzleti eredményeid!