Tippek marketingeseknek WordPress pluginekhez

A Google SiteKit kapcsán jutott eszünkbe, hogy érdemes lenne kicsit kibeszélni, milyen plugineket érdemes használni marketingeseknek WordPress-hez. Erről szólt Live közvetítésünk Geiger Tamással (JabJab Online Marketing) és Sepsey Barnával (The Pitch), amit meg tudtok nézni akár itt is, illetve külön meg is tudjátok hallgatni podcast-en. A videó alatt pedig megtaláljátok összegyűjtve azokat a pluginokat, amikről szó volt a közvetítésben, illetve amik még eszünkbe jutottak utána.

Fontos, hogy ez közel sem teljes gyűjtemény, illetve a beszélgetés során sem az volt a célunk, hogy igazságot osszunk. Inkább a tapasztalatok összegyűjtése a cél. Ha pedig tudtok más plugin-eket, vannak érdekes tapasztalataitok, osszátok meg őket velünk bátran!

WordPress Plugin kibeszélő

Közzétette: Közösségi kalandozások – 2019. november 22., péntek

Google Site Kit

Ez indította el a beszélgetést, erről volt a legtöbb szó, de találtok róla cikket itt is, a Google bemutató oldala pedig itt érhető el.

WordPress pluginek keresőoptimalizáláshoz

A SEO fontosságáról szerintem senkinek nem kell beszélni, tudni azt, hogy mit csináljunk azonban már nem annyira nyilvánvaló. Ebben segíthetnek a különböző SEO-hoz kapcsolódó pluginek, például a következők:

Google Tag Manager

A cimkekezelő egyre fontosabb, hiszen nagyon sok problémára választ adhat. Erre Geiger Tomi pluginja az egyik legjobb a piacon:

De érdemes lehet a következőt is kipróbálni:

A cikk a hirdetés után folytatódik. 😉

Google Analytics

A legtöbben valószínűleg a Google Analytics-et használják az eredményeik követésére. Fontos, hogy ez jól legyen beépítve a weboldalba. Ebben segíthetnek a következő pluginek:

Facebook Pixel kezelés

A Facebook pixel beépítése egyszerű, de ha már egyedi eseményeket akarunk kezelni, konverziókat követni, lehetnek speciális feladatok. Ebben segíthet például ez:

Általános kód kezelő pluginek

WordPress biztonság

Cache plugin

SMTP

Témák ill. site builderek

GDPR cookie bannerek

Kihagyhatatlan téma a jó cookie banner használata, amiből rengeteg van, nekem például ezekkel kifejezetten jó tapasztalataim vannak:

Persze nem elég tudni, felrakni egy cookie bannert, a jó beállítás kulcsfontosságú. Ebben segít a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez könyv és a hozzá kapcsolódó videós anyag. Ha még nincs meg, itt tudod pótolni.

Hallgasd meg a beszélgetésünket itt!