Évekkel ezelőtt a Facebook egyszer már bevezette a “keresési” hirdetéseket (2012-ben!), de akkor rövidéletűnek bizonyultak. Most újra elérkezettnek látták az időt, hogy behozzák ezt a formátumot. Hamarosan mindenki megkapja a “Ads in Facebook Search Results” formátumot. Ami gyakorlatban azt jelenti, hogy új elhelyezést kapunk.
A marketplace találatai és az általános kereső találatai között jelennek meg a “kereső” hirdetések. Vagyis itt valóban csak elhelyezésről van szó, senki ne gondoljon arra, hogy keresőszavak alapján fogunk célozni. Az új elhelyezés célja, hogy azokat érjük el, akik éppen a felfedező hangulatban van.

Amint megkapjuk az új elhelyezést, minden automatikus elhelyezéssel futó hirdetés meg fog jelenni a keresési eredmények között, de persze ki is kapcsoljuk ezt, az elhelyezések szerkesztése között.
[adrotate group=”3″]
Kíváncsi vagyok, hogyan fog működni ez az új felület. Mit gondoltok? Ha már tudtátok tesztelni, írjátok meg bátran!