Évekkel ezelőtt a Facebook egyszer már bevezette a „keresési” hirdetéseket (2012-ben!), de akkor rövidéletűnek bizonyultak. Most újra elérkezettnek látták az időt, hogy behozzák ezt a formátumot. Hamarosan mindenki megkapja a „Ads in Facebook Search Results” formátumot. Ami gyakorlatban azt jelenti, hogy új elhelyezést kapunk.
A marketplace találatai és az általános kereső találatai között jelennek meg a „kereső” hirdetések. Vagyis itt valóban csak elhelyezésről van szó, senki ne gondoljon arra, hogy keresőszavak alapján fogunk célozni. Az új elhelyezés célja, hogy azokat érjük el, akik éppen a felfedező hangulatban van.
Amint megkapjuk az új elhelyezést, minden automatikus elhelyezéssel futó hirdetés meg fog jelenni a keresési eredmények között, de persze ki is kapcsoljuk ezt, az elhelyezések szerkesztése között.
Kíváncsi vagyok, hogyan fog működni ez az új felület. Mit gondoltok? Ha már tudtátok tesztelni, írjátok meg bátran!