Egy toplista megmutatja, mennyit keresnek a legnagyobb Influnecerek egy-egy szponzorált Instagram poszttal

Mindenhol nagy divat toplistákat készíteni, most egy ilyenről lesz szó, amelyik 8 különböző kategóriából választott ki 15-15 influencert azzal a céllal, hogy megmutassa, ki, mennyit tud kérni egy-egy bejegyzésért. Figyelem, nagy számok következnek! 😉

A Hopper HQ listáján szereplők közül Kyle Jenner tud a legtöbbet kérni egy szponzorált Instagram posztért: 1,266 millió dollárt.
Ok, ezt most hagyom emészteni, addig nézegessétek a toplistát:

A legkisebb költséggel a listán szereplők közül Brad Lau-nál lehet bevásárolni, aki a food kategóriában már 1700 dollárért is kirak egy szponzorált posztot.

Érdemes kicsit elidőzni a listán, és megnézni, mekkora különbségek vannak az egyes kategóriák és az egyes influencere között. Például Kyle Jenner esetén az 1000 követőre eső költség 9 dollár körül van, míg a (költség alapján) a második helyen szereplő Ariana Grande esetén ugyanez 6 dollár körül.

Érdekes ugyanakkor ez a lista abból a szempontból is, hogy pont pár hónapja volt hír az, hogy Ari, a 2 millió követővel rendelkező Influencer nem tudott eladni 36 polót a posztjaival.

Ez volt mai rövid jelentésünk az influencer iparágról. Mit gondoltok róla? 🙂