A SuperTV2 Magellán című műsora készített egy adást a szelfikről. Megkérdeztek enem is az ügyven, elsősorban abban a vonatkozásban, hogy marketing szempontból jó-e a szelfizés vagy nem.
Összefoglalva nem a szelfizés a lényeg, hanem az arcok megjelenítése, aminek egy prkatikus megoldása sokszor az, ha magunkról készítünk képet, hiszen a kezünk és a telefonunk mindig kéznél van. Az pedig, hogy személyes márkát építünk, vagy a cégnek akarunk arco(ka)t adni, mindegy, lényeg, hogy legyenek olyan markeitng eszközök, ahol valódi arcok láthatók.
De ha valaki nem szeret szelfizni, mert idegen tőle ez a stílus, ez a formátum, akkor sincsen gond. A lényeg, hogy használjunk olyan fotókat és videókat a kommunikációban, amin rajta vagyunk mi és a munkatársak. Ez nagyobb bizalmat fog adni az egész cégnek, szívesebben és könnyebben fognak hozzánk fordulni a potenciális partnerek még az online világban is, hiszen látják, ki van a vonal másik végén.
Természetesen ez nem csak a kkv-kra és a magánvállalkozókra igaz. A nagy márkák is „használnak” arcokat. Vannak akik „csak” celebeket és ismert embereket tesznek meg a márka arcának, vannak olyanok, akik több kollégát emelnek ki (pl. WizzAir rendszeresen bemutatja a kiadványaiba a legjobb személyzeteket) , másoknál pedig a cégvezető arca és márkája kapcsolódik erősen a cég márkához.
Nem véletlenül élnek ezekkel a lehetőségekkel a multik, ideje, hogy a kis- és középvállalkozások és az egyszemélyes cégek is használják ezt a módszert!
Röviden: használjatok fotókat magatokról és a cégetekről, akár szelfiket, akár olyan képeket, amiket egymásról készítetek, vagy egy profi fotós készít rólatok! 🙂