Amikor az ember fontos kampányt indít el, nehéz megállni, hogy egy-két óránként ránézzen az ember az eredményekre. Mennyien kattintottak, melyik hirdetés fut jól, mi hozza a vásárlást…
Már csak a kíváncsiság miatt is, de sokszor az is fontos, hogy tudjuk, be kell-e avatkozni.
Erre asztali gépen ott a lehetőség, hiszen el tudunk menteni egy tetszőleges oszlop variációt, amivel gyorsan rá tudunk pillantani az aktuális állapotra.
Szuper, de mi van mobilon?
Szerencsére ott is egyszerű a helyzetünk, két dologra van szükségünk:
1. Az asztali környezetben létrehozunk egy olyan oszlop beállítást, amit szeretnénk
2. Megnyitjuk mobilon a „Hirdetések” appot
A „Hirdetések” appban ugyanis van egy „Összevetés” menüpont, ahol pedig ki tudjuk választani a „Tárolt mérőszámok” nevű csodálatos menüpontban az adott hirdetési fiókhoz tartozó, mentett oszlopvariációkat tudjuk használni.
Vagyis bárhol, bármikor gyorsan tudjuk elemezni a kampányainkat.
Persze ebben nem csak a Facebook tud segíteni, érdemes használni a Google Analytics mobil verzióját is, ami a weboldal eredményeinek teljesebb elemzését teszi lehetővé.
Szóval ne izguljatok addig, amíg laptop közelbe értek, a kezetekben van a megoldás! 🙂