A Facebook az utóbbi dőben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tetta be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület.
Messengerre, mint célfelületre már Facebookból, Instagramból és Messenger nyitóoldalról is tudunk vinni forgalmat olyan különböző hirdetés típusokból, mint a Forgalom, a Konverzió, Bejegyzések, stb.
Ez bővült most egy továbbibal az Üzenetek (Messages) hirdetési céllal.
Ez a Facebook besorolásában a Megfontolási fázisba került, de természetesen különböző célokra használható attól függően, hogy a célcsoportunk hol található éppen a vásárlási folyamatban.
Magában a hirdetésben célzás és kreatív szinten ugyanazok a lehetőségek vannak, mint ha a Forgalom típust választottuk volna.
Ok, de akkor mi a különbség? Mi értelme egy új hirdetési típusnak?
Az, hogy új optimalizálást kaptunk vele.
Az Üzenetek típusú hirdetéseket ugyanos tudjuk Válaszokra optimalizálni. Pontosabban csak erre tudjuk. Vagyis itt azoknak próbálja megjeleníteni a Facebook a hirdetéseinket, akik valószínűleg elkezdenek bezsélgetni velünk Messengeren.
Persze ha ilyen hirdetést futtatunk, nem árt ha van egy Messenger botunk, ami tudja fogadni és kezelni a beérkező felhasználókat. 🙂
Ha többet szeretnétek tudni az Üzenetek hirdetési célról, vagy más hirdetési újdonságról és gyakorlati tippekről, csatlakozzatok jövő héten a Haladó hirdetési tréningükhöz, ahol el fogunk merülni a Facebook hirdetési rendszerének mélységében! 🙂