Régebben a Power Editor volt az az eszköz, amiben megjelentek az új funkciók, és ez volt az, amelyikben könnyen tudtunk nagy tömegben hirdetéseket kezelni. Önálló funkciói voltak, és olyan felülete, ami eltért a Hirdetéskezelőtől.
Aztán a két rendszer egyre jobban közelített egymáshoz, ma pedig már alig van különbség. Sőt, hamarosan teljesen eltűnik a különbség, hiszen a Facebook összeolvasztja a két rendszert. A jelek szerint megpróbálják megtartani mindkettő előnyét. Mi még nem látjuk egyik fiókunkban sem a változást, de a bejelentés alapján következőre számítunk akár már a következő napokban:
– Eltűnik a Power Editor a menüből, de az összes funkciója megmarad
– A hirdetéslétrehozás során két lehetőség közül választhatunk: használhatjuk a Hirdetéskezelőből származó „vezetett létrehozást”, aminek itt a „teljes kampányok készítése” lesz a fedőneve. De használhatjuk a Power Editorból ismert gyors létrehozást, amivel kampány vázakat készíthetünk először. A Facebook automatikusan azt kínálja majd fel nekünk, amit gyakrabban használtunk, de lesz lehetőség később is váltani bármikor.
– A hirdetéskezelő megkapja a Power Editor korábbi „asszinkron” funkcióját. Vagyis ha új hirdetést készítünk, módosítunk, stb., akkor az nem történik meg alapból. Először rá kell kattintatni az ellenőrzés és a publikálás gombra. Ahogy ezt most is meg kell tenni a Power Editorban. A Facebook figyelmeztetni fog minket ha vannak publikálatlan változásaink a hirdetéskezelőben.
– Lesz lehetőségünk vázlatokat menteni, vagyis bármikor abbahagyhatjuk a hirdetés készítést ezentúl, lesz lehetőségünk utána folytatni.
– Egy helyre kerülnek a jelentések, amik eddig a Power Editorban és a Hirdetéskezelőben is megvoltak. Elvileg egyszerűbb lesz elemezni az adatainkat.
Erre számíthatunk tehát, de persze majd menet közben derül ki, milyen lesz az új rendszer? Megkaptad esetleg már? Írd meg a hozzászólások között a tapasztalataidat!
Érdekel, mire kell figyelni az új rendszerben? Gyere el Haladó hirdetési tréningünkre, ahol erről is lesz szó!