Korábban már írtam róla, hogy a Facebook több szolgáltatást igyekszik integrálni az oldalak call to action gombjába. Ezeknek még a legtöbb helyen még csak annyi a jelentősége, hogy változtathatunk a feliratokon, de ennek vége.
Nem csak feliratot változtathatunk, hanem szolgáltatásokat rakhatunk a különböző gombok mögé.
Ehhez persze nem a Facebook biztosítja a hátteret, hanem sok kisebb nagyobb partnere.
Ok, lehet, hogy ez így kicsit közös, nézzük meg, mit jelent a gyakorlatban a dolog!
Ha például pizzériám van, és szeretnék egyszerű megrendelési lehetőséget biztosítani, csupán annyi a dolgom, hogy beregisztráljak a delivery.com-ra. Ha ez megvan, akkor a delivery.com fiókomat be tudom kötni a Facebook oldalamhoz, így a borító fotó alatt a „Rendelés indítása” gomb jelenik meg.
Ha valaki erre kattint, akkor látja a delivery.com-ra felvitt kínálatomat, és anélkül, hogy tulajdonképpen elhagyná a Facebookot, el tudja intézni a megrendelést.
Persze nem csak éttermeknek biztosított a lehetőség.
A Facebook ugyanis egész sor partnert kapcsolt be a rendszerbe, így az időpont egyeztetéstől az ajánlatkérésig több különböző megoldás közül tudunk választani. Apró szépséghiba, hogy Magyarországon nem működik mindegyik, de várjunk csak! Egy csomó viszont a jelek szerint működik itt is!
Vagyis már magyar oldalak, magyar felhasználók, magyar adminok is tudják használni azt, amit korábban csak az USÁban lehetett elérni. Szóval érdemes megnézni az oldalak beállításainál a szép nevű „Partneralkalmazások és -szolgáltatások” menüpontot, és keresni olyan szolgáltatást, amelyiket érdemes használni.
Ha pedig beállítottátok, mindenképpen írjátok meg nekünk, hogy le tudjuk tesztelni! 😉