Ha már olyan sikeres az Instagramon a sztori funkció, miért ne jelenhetne itt meg hirdetés is? Gondolhatták Mark-ék, és nem is haboztak sokáig, egy rövid teszt után már globálisan elérhető.

Olyan reklám tehát, amelyik nem az Instagram hírfolyamában jelenik meg, hanem fent, a napi sztorik blokkban. Ennek köszönhetően sok egyedi jellemzője van ennek a hirdetés típusnak:
– reach típusú kampánynál tudjuk csak az Instagram sotries elhelyezést választani
– képet és videót is tudunk használni, ezeknél az álló formátum az ideális. Képnél 1080×1920, videónál 9:16, maximum 15 másodperc.
– átkattintást nem tudunk használni, vagyis csak nézegethetik a képet és a videót. Később lesz link és call to action gomb is.
– a képeknél itt is számít a szövegkorlátra vonatkozó szabály
Persze már teszteljük a formátumot, amint lesz tapasztalatunk, be fogunk róla számolni. 🙂