Mobil vs. asztali környezet: eltérő időben vásárolunk a különböző eszközökön

Vásárlók mobilon [kutatás]

A Facebook összegyűjtött néhány kutatást az amerikai piacról, amin érdemes elgondolkodni minden marketingesnek. Ezekből szemezgettem:

– 2016 volt az első év, amikor több konverziót mért a Facebook mobilon, mint asztali környezetben a karácsonyi szezonban.

– A mobilnak köszönhetően „a vásárolni megyek” szerepét átvette a „folyamatosan vásárolok”. A kiskereskedelmi termékeket vásárlók 38%-a azt mondta, hogy többet szeretnének az okostelefonjukon vásárolni, mint amennyit tudnak.

A Facebook és az Instagram egyre hatékonyabban tereli az embereket a vásárlások felé
A Facebook és az Instagram egyre hatékonyabban tereli az embereket a vásárlások felé

– A mobil konverziók száma délután 4 óra után kezdenek emelkedni 8-9 óráig. Asztali környezet esetén délelőtt 10-11 óra tájékban van a csúcs. Amikor az emberek a munkahelyükön vannak.

Mobil vs. asztali környezet: eltérő időben vásárolunk a különböző eszközökön
Mobil vs. asztali környezet: eltérő időben vásárolunk a különböző eszközökön

Ezt pl. kommunikáció és hirdetések ütemezésénél is érdemes figyelembe venni.

– Mobilon 13%-kal gyorsabban konvertálnak a felhasználók. Asztali környezetben 7,8 nap az átlagos vásárlási idő, mobilon 6,7 nap.

Mobilon kevesebb terméket nézünk meg a vásárlás folyamán, és gyorsabban meghozzuk a vásárlási döntést a Facebook adatai szerint.
Mobilon kevesebb terméket nézünk meg a vásárlás folyamán, és gyorsabban meghozzuk a vásárlási döntést a Facebook adatai szerint.

– A vásárlók 40%-a a mobil weboldal vásárlóknak elhagyja az oldalt a betöltődési idő első 3 másodperce alatt.

Az információ a kezetekben, használjátok okosan!
Egyébként lesz egy Haladó Facebook hirdetési tréningünk, ahol persze a mobil hirdetésekről is lesz szó. De ezt csak úgy mondtam. Döntsetek belátásotok szerint. 😉

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük