A Facebook összegyűjtött néhány kutatást az amerikai piacról, amin érdemes elgondolkodni minden marketingesnek. Ezekből szemezgettem:
– 2016 volt az első év, amikor több konverziót mért a Facebook mobilon, mint asztali környezetben a karácsonyi szezonban.
– A mobilnak köszönhetően „a vásárolni megyek” szerepét átvette a „folyamatosan vásárolok”. A kiskereskedelmi termékeket vásárlók 38%-a azt mondta, hogy többet szeretnének az okostelefonjukon vásárolni, mint amennyit tudnak.
– A mobil konverziók száma délután 4 óra után kezdenek emelkedni 8-9 óráig. Asztali környezet esetén délelőtt 10-11 óra tájékban van a csúcs. Amikor az emberek a munkahelyükön vannak.
Ezt pl. kommunikáció és hirdetések ütemezésénél is érdemes figyelembe venni.
– Mobilon 13%-kal gyorsabban konvertálnak a felhasználók. Asztali környezetben 7,8 nap az átlagos vásárlási idő, mobilon 6,7 nap.
– A vásárlók 40%-a a mobil weboldal vásárlóknak elhagyja az oldalt a betöltődési idő első 3 másodperce alatt.
Az információ a kezetekben, használjátok okosan!
Egyébként lesz egy Haladó Facebook hirdetési tréningünk, ahol persze a mobil hirdetésekről is lesz szó. De ezt csak úgy mondtam. Döntsetek belátásotok szerint. 😉