Ismét új hirdetés típus jelent meg a Facebook hirdetéskezelőjében: az Elérés hirdetés.
Vagyis egy olyan hirdetés, aminek az a célja, hogy az Elért emberek számát maximalizálja.
Érdekes módon a „kézikönyvben” nem találtam nyomát, ezért csak a Hirdetéskezelőben található információk alapján tájékozódhatunk.
Maga az Elérés célú hirdetés típus nagyban hasonlít a Márkaismertség célú hirdetés típusra, amit szintén az utóbbi időben vezettek be. Mindkettőnél tudunk:
– frekvenciát maximalizálni, és
– link nélküli kreatívot használni.
A kettő között a különbség, hogy a Márkaismertség célú hirdetés esetén Márkafelidézésre és elérésre tudunk licitálni, az Elérés célú hirdetésnél viszont csak elérésre.
Így olyan, mintha az Elérés és frekvencia típusú hirdetés kistestvérével lenne dolgunk, bár az Elérés célú hirdetésnél nincsen szó természetesen garantált elérésről, csak az elérés maximalizálásáról.
A hirdetés így is jól használható többek között arra, hogy remarketing hirdetést hozzunk létre, de beállítsuk azt, hogy csak 2-3 naponta jelenjen meg ugyanannak az embernek ugyanaz a kreatív.
Nálatok is megjelent? Teszteltétek már?
Írjátok meg a tapasztalataitokat a hozzászólások között!