A közösségi háló második negyedéves tőzsdei jelentéséből kiderült, hogy már 1,7 milliárd ember Facebookozik. Ennyi ember élt a földön 100 éve.
![Nagy számok a Facebook családban Zuckerberg oldaláról](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/07/facebook-2016-q2-osszefoglalo-zuckerberg.jpg)
De persze más olyan adatokat is megtudtunk, amikre érdemes odafigyelni.
Ezekből válogattam:
- Naponta 1,128 milliárd ember használja a Facebookot
- Mobilról több, mint 1 milliárd ember Facbookozik naponta
- 967 millió ember van, aki csak mobilról Facebookozik (havi adat). Ez a teljes felhasználói szám 56%-a!
- A hirdetések bevételének 84%-a mobilról származik
![Naponta 1 milliárd ember nem tud elszakadni a Facebooktól](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/07/facebook-2016-q2-napi-aktiv-felhasznalok.png)
- Egy felhasználó átlagosan 3,82 dollárt ér, de az Egyesült Államokbeli és a kanadai felhasználók még mindig háromszor annyit érnek, mint az európaiak, és nyolcszor annyit, mint az ázsiaiak.
- 1 milliárd ember használja a Messengert
- 1 milliárdan használják a Whatsappot
- 500 millióan használják havi szinten, 300 millióan napi szinten az Instagramot
![Majdnem 1 milliárd olyan ember van, aki csak mobilon Facebookozik.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/07/facebook-2016-q2-mobile-only.png)
- FB Live-ot már több, mint 100 millió ember használta
- Eddig több, mint 4 millió 360 fokos fotót osztottak meg a Facebookon. A szám heti szinten 1 millióval nő.
- Több mint 2 milliárd keresés történik naponta a Facebookon
- 60 millió Facebook oldal aktív havi szinten
![Bevétel régiónként. Azért még Kanada és USA vezet.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/07/facebook-2016-q2-hirdetési-bevétel.png)
- A Facebookon aktív cégek 85%-a használja az oldal kezelésre a mobilt
- Az aktív cégek 45%-a készített hirdetést is már mobilon
- Az új hirdetők 80%-a valamilyen egyszerűsített hirdetés létrehozással kezdenek, például bejegyzés kiemeléssel
- 300 millió ember találkozik havi szinten dinamikus hirdetésekkel
- 2.5 milliárd terméket töltöttek már fel a Facebookra a dinamikus hirdetésekhez kapcsolódó termékkatalógusokba