Tavaly nyáron futottam bele a Facebook oldalainkon egy új funkcióba, aminek az volt a szerepe, hogy több telephelyt lehetett kezelni vele könnyedén. Ez a lehetőség aztán eltűnt, de nem véglegesen.
A Facebook most előrántotta a kalapjából pár másik izgalmas lehetőséggel együtt.
Sajnos csak az Egyesült Államokban működő cégeknek, de reméljük hamarosan (8-10 hónap, mi az?) nálunk is elérhető lesz a dolog.
Az egyik a Locations, ami a jelek szerint nagyjából úgy működik, ahogy tavaly leírtam. Több telephelyet lehet kezelni akár táblázatosan feltöltve őket. Itt találtok hozzá egy részletes oldalt, amin van egy form is, ahol lehet kérni a bekapcsolást (jelenleg ez nem működik, de lehet, hogy csak az eltérő régió miatt).
A másik újdonság az, hogy a több telephelyet automatizáltan lehet használni a Helyi érdeklődés hirdetésekben is.
Vagyis nem kell minden egyes telephelynek önálló hirdetést létrehozni, hanem a Facebook behúzza azokat a változókat a hirdetés szövegébe, amik az egyes telephelyekhez tartoznak. Cím, telefonszám, stb.
Nagy könnyebbség lesz (majd ha egyszer használhatjuk), komoly fejlődés ez a Facebook hirdetési rendszerének.
A harmadik újdonság a dologhoz tartozó statisztika.
A helyoldalak ugyanis kapnak egy új statisztikát, amelyikben a kiválasztott régiókról lehet izgalmas dolgot megtudni. Például olyanokat, hogy az elmúlt héten a bolt 50 méteres (!!!!!) sugarú környezetében mennyien Facebookoztak.
Izgalmasak ezek az újdonságok, bár nekünk egyelőre ez még csak a jövő csábító ígérete.
Ha az érdekel, hogy hogyan tudod használni a Facebook hirdetéseket már most hatékonyan, akkor válassz képzéseink közül, és megmutatjuk a most működő legjobb technikákat! 😉