A Facebook frissítette a Facebook oldalak megjelenését. A bejelentésben elsősorban a mobilra fókuszáltak, de láttunk márképernyőképeket arra is, hogyan fog változni az asztali verzió is.
A mobilon egyelőre a leglátványosabb változás az, hogy a call to action gomb egy kék kiemelést kapott, így sokkal jobban feltűnik rögtön a borítófotó alatt.
Azonban hamarosan érkezik egy új, fontosabb szekció, ahol cégtípusonként eltérő kínálat tud megjelenni:
- szolgáltatások
- vásárlás
Vagyis a különböző termékeket, illetve ajánlatokat kiemelten, a (mobil) Facebook főoldalunkon tudjuk bemutatni az érdeklődőknek.
Néhány héten belül számíthatunk az új szekció megjelenésére, később pedig más oldaltípusokhoz további testreszabott elemek várhatók, hogy minél jobban meg lehessen különböztetni a cégeket. Gondolom egy színháznak vagy mozinak jegyek lesznek, stb.
A bejelentésen egyébként a Facebookosok elmondták, hogy 45 millió cég van jelen a Facebookon.
Nekik kínál a Facebook egy második weboldalt a közösségi hálózaton belül. Nyilván azt szeretnék, ha ez előbb-utóbb az első helyre kerülne.
A weboldalak mobilkompatibilitását elnézve ez sok esetben nem is árt.
Érdekes irány, az Instant cikkekkel, a jegyzetek (Notes) elkapott tesztjeivel most már egyértelműbb szerintem mindenkinek, hogy a Facebook nem egy közösségi hálózat szeretne lenni, hanem maga az internet.
Ti mit gondoltok a változásokról? Tetszik az új irány az oldalaknál?