Adatbázis építő hirdetést tesztel a Facebook

Érdekes hirdetési formátumot tesztel a Facebook: könnyíteni próbálja az adatbázis építést a mobil hírfolyamban.

A néhány tucat partner segítségével vizsgált újdonság a mostani website click hirdetéshez hasonló. A hirdetésre, illetve a benne található submit gombra kattintva azonban nem egy weboldal feliratkozó felületére jutunk, hanem egy engedélykérő ablakra, ahol látjuk, hogy milyen adatokat kér el a cég. Ezeket a Facebook ki is tölti helyettünk, így nem kell bajlódni a gépeléssel a kicsi képernyőn.

Hírlevél feliratkozás a Facebook hírfolyamon belül?
Hírlevél feliratkozás a Facebook hírfolyamon belül?

A Facebook egyre több olyan dolgot vezet be, illetve tesztel, ami bent tartja az embereket a rendszerben.
Az Instant Article már él, a hírfolyamban történő vásárlást is fejlesztik egy ideje. Érdekes az irány, bár nyilván megvan az oka, hogy ilyen sokáig tartanak ezek a tesztek.

Mindenesetre a hírfolyamon belüli vásárlásnál is felmerült a kérdés, de a hírlevél feliratkozásnál is igaz: vajon elég meggyőző-e egy posztnyi információ ahhoz, hogy azonnal döntsünk?
A megfelelő videó + kép kombinációval még ez is előfordulhat. Mindenesetre kíváncsian várom, mikor fogjuk tudni kipróbálni.
Ti is? 🙂

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük