A Facebook hirdetés kezelése mobilon eddig csak részben volt megoldható.
A Facebook appba beépítettek egy ads manager opciót, de ott csak ellenőrizni lehetett. Most egy kicsit továbblépett a Facebook, külön alkalmazást adott ki, kifejezetten hirdetés kezelésre.
Először erről lesz szó, de maradj a cikk végéig, mert egy nagyon izgalmas meglepetést is találtam az appban… 😉
Facebook hirdetéskezelő app
Több, mint két millió aktív hirdető van már a Facebookon, közülük 800.000-nél többen használják már a csökkentett funkciójú mobil hirdetéskezelőt, ezért a Facebook úgy gondolta itt az ideje, hogy mobilon is több pénzt tudjunk költeni.
A hirdetés kezelőben ugyanis nem csak ellenőrizni tudjuk a hirdetéseinket, hanem létrehozni és módosítani is.
Bár tény, hogy korlátozottabbak a lehetőségek:
- nem tudunk minden hirdetési célt beállítani, csak hármat,
- nem tudunk minden célzási megoldást használni, csak amolyan boost post szintű célzást, vagy előre bállítottakat
- nem tudunk konverziókövetést használni
- stb.
Sok a korlát tehát, de pár esetben még is jó lehet. Ha hirtelen kell létrehozni valamiért hirdetést, és nincs a közelben laptop, vagy tablet, akkor jó lehet ez a megoldás.
Persze biztos fejlődni fog még a dolog, plusz majd gyakorlatban kiderül, mire jó még.
Az appot egyelőre csak iOS-en lehet elérni, de ha le szeretnéd tölteni, akkor át kell jelentkezni az amerikai store-ba.
Amin most lehet, hogy sokan el fognak gondolkodni, ugyanis jön a meglepetés. 😉
Hirdetés a közelben tartózkodóknak
A Local Awarness hirdetésformátumot már régóta várjuk, de egyelőre csak az USA piacon lehet használni.
Viszont ebben az új mobilos appban létre tudunk hozni ilyen hirdetést.
Kiválasztjuk a „Reach People Near Your Business” típust, választunk képet, beírjuk a szöveget, megadjuk a helyet és a sugarat, választunk pár alap célzást, és már futhat is a dolog.
Éttermek, kávézók, szórakozóhelyek, boltok, piacok… nagyon sok cég várja már ezt a funkciót, itt a lehetőség tesztelni.
Mit szóltok az újdonságokhoz? 🙂