5 hirdetési módszer, amit jobb, ha elkerülsz [frissítve]

A Facebook hirdetésekkel nagyon hatékonyan lehet adatbázist építeni, weboldal forgalmat növelni, eseményt reklámozni, rajongót gyűjteni, meg még nagyon sok célt támogatni, de vannak megoldások, amik többet ártanak, mint használnak, ezért jobb őket elkerülni.
Most ezekről lesz szó.

1. Na használd az “Oldal hirdetése” (Promote Page) funkciót!
Ez a borító fotót és a névjegy szöveget jeleníti meg, ráadásul kevesebb célzási lehetőséged van és nem tudod kiválasztani, hogy kattintás után hova jusson az ember.
Helyette használd a a hirdetés létrehozóban a Page Like (rajongó gyűjtő) hirdetést!
Tölts fel ide képet, vagy válassz egyet a Facebook galériájából, add meg, hol jelenjen meg a hirdetés, kinek jelenjen meg, hova mutasson!

2. Ne használd az “Oldal reklámozása” (Promote website) hirdetést!
Bár itt már tudsz képet választani és az érkező oldalt is meg tudod adni, a célzási lehetőségek továbbra is korlátozottak, és azt sem tudod eldönteni, hogy hol jelenjen meg a hirdetés. Még fontosabb, hogy konverziós kódot sem tudsz használni.
Helyette válaszd a website click opciót a hirdetés létrehozóban!

3. Ne használd a “Bejegyzés kiemelése” (Boost post) hirdetést, ha…
ha weboldaladon akarsz konverziót mérni, akkor semmi képpen, hiszen itt nem tudsz konverziós pixelt megadni, vagyis nem fogod tudni, hogy mekkora hatása volt a vásárlásokra vagy a hírlevél feliratkozásokra a kiemelt bejegyzésnek.
Használd helyette a Page post engagement funkciót, aminél be tudod állítani többek között a konverzió követést is.

Tudom, a bejegyzés kiemelést lehet utólag szerkeszteni, de ha már utólag szerkesztesz, akkor minek dolgozol két felületen? 🙂

4. Ne használd a „Bejegyzés kiemelést”, az „Oldal reklámozást” vagy az „Oldal hirdetést”, ha kattintásért szeretnél licitálni!
Az egyszerűsített hirdetés létrehozókban csak megjelenés alapon lehet licitálni, ami nem rossz, mert a Facebook egyre ügyesebben licitál.
Ugyanakkor nagyon sok helyzetben előnyösebb, ha azért fizetsz, ha kattint valaki. Ha ez Neked fontos, akkor csak a a hirdetés kezelőt vagy a Power Editort érdemes választanod.

fbtippek-belso-banner

 

 

5. Ne jeleníts meg mobilon hirdetést, ha…
az érkező felületed nincs rá felkészítve.
Például ha a weboldalad nem jól működik mobilon, vagy ha a Facebook alkalmazásod nem mobil kompatibilis.
Ha ilyenkor mobilon is megjelenik a hirdetésed, akkor minden kattintásra költött pénzt kidobsz az ablakon.
Ellenőrizd a weboldalad vagy az alkalmazásod, és ha nem működik jól mobilon, akkor a hirdetés kezelőben tiltsd le a mobil megjelenést!

Ez csak 5 apró tipp, de ha használod őket akkor 20-30%-kkal is nőhet a hirdetéseid hatékonysága.
Szeretnél jobb eredményeket?
Még több bevált módszer érdekel?
Szeretnél jobb hirdetéseket csinálni, mint a konkurenciád?
Ha érdekelnek ezek a lehetőségek, ne nyomj lájkot, ne szólj hozzá, hanem rendeld meg Facebook hirdetési tréningünk online verzióját, amiből minden lényegeset megtudsz, amivel a Facebook hirdetések segíthetnek elérni az üzleti céljaidat!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük