21 jel arra, hogy a közösségi médiában dolgozol

Találtam egy cikket, ami rólunk, közösségi médiával foglalkozókról szól. Kiválogattam azokat legtalálóbb jeleket, amiket csak mi, akik a közösségi médiában dolgozunk tudunk megérteni.
Lássuk mik ezek! 🙂

1. Teljesen rendben van, hogy az ismerőseid nagyobbik részével nem találkoztál még személyesen. Ráadásul jobban ismered őket, mint a barátaidat a való életben.

2. Ha meghallod, hogy „algoritmus”, összerezzensz. Köszi szépen Facebook!

3. Titokban elítélsz mindenkit, aki 100-nál kevesebb embert követ bármelyik közösségi oldalon. Hogy lehetséges ez?

4. Több márkát követsz a Facebokon, mint amennyi barátod van. Még sem látod a bejegyzéseiket a hírfolyamodban…

5. Ez nem a számokról szól. Mégis minden nap ellenőrzöd azokat a bizonyos számokat. Klout szám, követők száma, elérés, bejegyzések lájkszáma…

6. Az értesítések pavlovi reakciót váltanak ki belőled. Meg kell nézni őket AZONNAL, és törölni kell őket. Nem lehetnek piros értesítések sehol!

7. Több appot töltesz le a telefonodra naponta, mint amennyi kalóriát viszel be. Persze a 90%-ékukat le is törlöd.

8. Jogosan félsz attól, hogy véletlenül rossz fiókból posztolsz. És persze ez elő is fordul néha.

9. Az elsődleges információ forrásod a Facebook, a Google+ és a Twitter. Ami itt nincs fent, az nem is létezik.

10. Tudod, mikor van a Kisállatok világnapja, a Jégkrém világnapja, a Dolgozz otthonról nap. Meg a másik 362 furcsa ünnepnap.

11. Minden programot félreteszel, amikor egy szoftverrel vagy egy közösségi platformmal kapcsolatos bejelentések vagy sajtótájékoztatók várhatók. Hiszen ez lesz a következő nagy dobás. Legalább is holnapig.

12. Teljesen izgalomba hoz, ha egy közösségi oldal új elrendezést kap. Persze rögtön elkezded átszabni a saját oldalaid designját.

13. Van vészterved minden rossz dologra, ami előfordulhat. Még a helyesírási hibákra is.

14. Még szórakozás közben is azt figyeled, más cégek hogyan használják a közösségi médiát, és hogyan hirdetnek. Ha észreveszel egy jó ötletet, kitalálod hogyan tudnád Te is használni.

15. A világ többi részével ellentétben tudod, hogy virális terjedést elérni nagyjából lehetetlen. Aztán meggyőzöd az ügyfelet vagy a főnököt, hogy 1000 megtekintés már virálisnak számít, csak hogy hagyjon már békén.

16. Minden elképzelhető helyen tartasz tápkábelt a telefonodhoz. Még a fürdőben és a kocsiban is.

17. Folyamatosan hashtag-eket használva kommunikálsz. Mág ha utálod is őket.

18. Az „engagement” szónak számodra semmi köze a házassághoz. Ó, a barátaid tényleg házasodnak?

19. A helyesírás ellenőrző nem szeret téged. Hányszor kell figyelmen kívül hagyatni vele azt, hogy Like, Share vagy Instagram?

20. Az emberek szeme elhomályosul, amikor próbálod elmagyarázni nekik, hogy mivel foglalkozol. Rendszeresen elfelejtjük, hogy nem a mi nyelvünket beszélik, nem ismerik a furcsa kifejezéseinket és rövidítéseinket.

21. Természetesen azért kapod a fizetésed, hogy egész nap játssz a Facebookkal. Kell ehhez hozzátenni bármit is? 🙂

Mindezek ellenére nem cserélnénk senkivel igaz? 🙂
Kimaradt valami a cikkből, vannak más jelek, amik jellemző azokra akik a közösségi médiával foglalkoznak? Írd meg a kommentek között, ha pedig magadra ismertél, nyomj egy lájkot! 😉

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük