A LinkedIn egy Slideshare prezentációban mutatta be azokat az oldalakat, amiket a legjobbnak gondolt 2013-ban.
Ebben a cikkben bemutatjuk a 10 oldalt, és azokat az indokokat, amiket a LinkedIn is érdemesnek tartott kiemelni.
Tulajdonképpen ez egy 10-es lista, amit betartva eredményes lehet a linkedin kommunikációnk.
Adobe: Az Adobe azért került bele a legjobb 10-be, mert a fontos termékeinek, például a Marketing Cloudnak, úgynevezett Showcase oldalakat hozott létre. Tulajdonképpen aloldalakat a céges LinkedIn oldalon belül.
A LinkedIn Showcase oldalakat azért hozták létre, hogy látványosabban és fókuszáltabban tudják a cégek kommunikálni .
AppleOne: Ezt az oldalt a látványos képek használata miatt emelte ki a LinkedIn. Ezek ugyanis itt is sokat tehetnek azért, hogy a kommunikációval sok visszajelzést kapjon egy céges oldal.
Commonwealth Bank: A LinkedInen is fontos a követők bevonása a kommunikációba. A Commonwealth Bank a kérdések használatával tűnt fel a zsűrinek.
Dell: Ezen az oldalon az érdekes tényeket és a hatásos bevezetőket értékelte a Linkedin csapata.
HubSpot: A LinkedInen is van már lehetőség a tartalom kiemelésére sponsoralt update formájában. A HubSpot a LinkedIn szeritn ügyesem használta ezt a hirdetési megoldás minőségi követők szerzésére.
Four Seasons Hotels and Resort: A megosztott YouTube videók a LinkedIn hírfolyamában is eredményesen tudnak működni. A jelek szerint ez a módszer a Four Seasons Hotels and Resort oldalának is bejött.
Kellogg: A Kellogg ügyesen használja a LinkedIn felületét arra, hogy megossza a követőivel a díjakat és az egyéb információkat a cég életéből.
Marketplace Home Mortgage: Ez a LinkedIn oldal ingatlan vásárlóknak ad rendszeresen tippeket és hasznos tanácsokat.
Mashable: az értékes tartalom, ami megosztásra sarkallja az olvasókat nagyon hatékony, főleg, ha mindez rövid, könnyen emészthető posztokba van csomagolva. A Mashable LinkedIn oldaláról ezt emelték ki a prezentációban.
NPR: a listák bejöttek az NPR-nek a kommunikációban, ráadásul a LinkedIn is ajánlja a pontokba gyűjtött tartalmakat az olvasók figyelmének felkeltésére.
Összefoglalva: a LinkedIn nagy látványos képeket ajánl az oldalak tetejére, rendszeres kommunikációt és erős vizuális tartalommal felturbózott, okosan megírt posztokat javasol azoknak, akik céges kommunikációt folytatnak.
Lehet ezzel ellenkezni? 🙂