A Facebook több izgalmas újdonságot jelentett be a közelmúltban, ami kifejezetten azoknak jó, akik a mobil alkalmazásukat akarják szélesebb célközönséghez eljuttatni.
Az egyik újdonság a videó kreatív, ami azt jelenti, hogy a mobil hírfolyamban a hirdetéseinknél a kép helyett videó előnézet jelenik meg.
A másik fontos dolog az, hogy a hirdetők mostantól licitálhatnak telepítésre is (CPA bid). Vagyis nem a kattintás és nem is a megjelenés lesz az elszámolás és az optimalizálás alapja, hanem például az, hogy mennyien telepítették fel az alkalmazást
Fontos változás az is, hogy nem csak telepítést lehet a hirdetésekkel támogatni, hanem az alkalmazás használatot is (Mobile app ad for engagement).
Vagyis lehet hirdetni azoknak a felhasználóknak, akik már feltelepítették az alkalmazást, így újra meg újra felhívhatjuk a figyelmüket arra, hogy ne felejtsék el használni, vagy arra, hogy milyen újdonság jelent meg.
Napjainkban kb. 2 millió magyart tudunk elérni a Facebook mobil hírfolyamában, közülük kb 1.7 millió ember valamilyen okostelefonon vagy tableten facebookozik.
Ezért érdekesek és ezért lehetnek eredményesek az ilyen mobilra optimalizált megoldások.
Te használsz mobil alkalmazás telepítés hirdetéseket? Mik a tapasztalataid?