Hogyan csábíthatod el a magyar Facebookozókat?

Mivel csábítsd el a magyar Facebookozókat?

Hogyan csábíthatod el a magyar Facebookozókat?
Hogyan csábíthatod el a magyar Facebookozókat?

Nyereményjáték? Hirdetés? Kommunikáció? Humoros témák? Design?
Sok megoldás van arra hogy a Facebookon az oldalunkra csábítsuk a felhasználókat, de nehéz kiválasztani az ideális megoldást.

Most ebben próbálok segíteni egy kicsit, ráadásul ehhez egy Magyarországon készített kutatást hívok segítségül.
A MédiaQ ugyanis készített egy felmérést a hazai közösségi média használati szokásokat vizsgálva, amelyikben nagyon fontos kérdésekre keresett válaszokat.

Miért csatlakoznak Facebook oldalakhoz az emberek?

Talán a legfontosabb kérdés, kezdjük ezért ezzel.
A legfontosabb okok sorrendben a következők:

  1. Hasznos információhoz juthatok
  2. Nyereményjáték miatt
  3. Érdekel az oldal közössége
  4. Szeretem az adott terméket
  5. Ismerem a márkát, és érdekel annyira, hogy kövessem a vele kapcsolatos híreket
Miért csatlakoznak egy Facebook oldalhoz az emberek? (forrás:MédiaQ)
Miért csatlakoznak egy Facebook oldalhoz az emberek? (forrás:MédiaQ)

Érdekes azonban az a válasz, amikor arra kérték a válaszadókat, hogy jelöljék meg, mennyire fontos az adott ok a csatlakozásnál.
Ekkor a sorrend a következő lett:

  1. Hasznos információhoz juthatok
  2. Kedvezményeket kapok
  3. Érdekességeket tesz közzé az oldal
  4. Nyereményjáték miatt
  5. Egyedileg designolt oldalak
A Facebook oldalhoz csatlakozási okok közül melyik mennyire fontos? (forrás: MédiaQ)
A Facebook oldalhoz csatlakozási okok közül melyik mennyire fontos? (forrás: MédiaQ)

A két megközelítés alapján azt gondolom, hogy a hasznos és érdekes kommunikációra, a márkaépítésre, valamint a nyereményjátékokra érdemes fokuszálni ha sok embert szeretné a Facebook oldaladhoz kötni.

Mi legyen a nyeremény?

A Facebookos nyereményjátékok változásairól sokat írtunk, sőt a nyeremény választásról is, de most a MédiaQ kutatása a felhasználói igényre is választ ad.

A válaszadók szerint a következő nyereményeket ajánld fel:

  1. Vásárlási utalvány
  2. Telefon, TV, számítógép, zenelejátszó
  3. Termékcsomag
  4. Vásárlási kedvezmény
  5. Utazás
Milyen nyereményt ajánljunk fel a Facebookon? (forrás: MédiaQ)
Milyen nyereményt ajánljunk fel a Facebookon? (forrás: MédiaQ)

A tendencia még érdekesebb, ugyanis a vásárlási utalvány és a vásárlási kedvezmény egyre jobban érdekli az embereket, a többi egyre kevésbé.
Persze a nagy értékű ajándékok (tévé, számítógép, utazás, stb.) mindig az elsők között vannak, de ezeket csak óvatosan érdemes használni.

Hogyan csábítsd el a magyar Facebookozókat?

A nyereményjáték és a vásárlási utalvány kombó jó ötlet a legtöbb esetben, de természetesen a csábítás módja is fontos.

Milyen nyereményjáték formátum, mire kell figyelni, mi vállt be másoknak és mi nem?

Ezekre a kérdéseidre is választ kaphatsz, ha eljössz a következő Facebook kampányok tréningre, ahol az alkalmazásban futtatott promóciók mellett a bejegyzés alapú egyszerű nyereményjátékról is szó lesz.
Kattints, és jelentkezz időben!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük