A Facebook ismét megváltoztatta az oldalakra vonatkozó szabályait.
Tavasszal már sokat lazítottak, akkor kikerült az összes olyan tiltás, ami megnehezítette a reklámozást, és bevezették azt, hogy a szöveg a borítófotón csak 20% szöveg lehet.
Július 1-től ez változott.
Nincs ugyanis mostantól szöveg korlát, nem kell figyelni a borítófotóknál a 20%-ra.
Azonban arra figyelni kell, hogy továbbra sem lehet megtévesztő, bántó, és olyan fotó, ami sérti másnak a szerzői jogait.
De szöveg korlátlan mennyiségben lehet rajta.
Legalább is elméletileg.
Nem szabad ugyanis elfelejteni, hogy a borítófotó különböző méretekben jelenik meg mobilon és az asztali verzióban is, így ha túl sok szöveget írunk a fotóra, akkor furcsán nézhet ki.
Kíváncsi vagyok, vajon a hírfolyamban megjelenő képes hirdetéseknél is lesz-e változás…