Az időnk 27%-át a közösségi médiában töltjük

Az online időnk 27%-át közösségi hálózatokon töltjük

Az időnk 27%-át a közösségi médiában töltjük
Az időnk 27%-át a közösségi médiában töltjük

Ha az interneten töltött összes időt egy órába sűrítenénk, akkor az derülne ki, hogy közösségi hálózatokon 16 percet töltünk a 60-ból. Ez derült ki az Esperian Marketing Services elemzéséből, ami Amerikai, Angol és Ausztrál felhasználók 2012-es szokásait elemezte.

Bár mindegyik országban mások az arányok, érdekes, hogy a közösségi médiával eltöltött idő mindenhol csökkent 2 percet (2%-ot) a 2011-es adatokhoz képest. Vajon ennek köze van a Facebookos kivándorláshoz?

Egy órába sűrítve a 2012-es interneten töltött idő
Egy órába sűrítve a 2012-es interneten töltött idő
Internetezési szokás változások 2011 és 2012 között
Internetezési szokás változások 2011 és 2012 között
Mobil internetezési szokások 2013 első negyedévében
Mobil internetezési szokások 2013 első negyedévében

Érdekes, hogy a mobilon eltöltött idő teljesen máshogy alakul az elemzés szerint.
Míg az asztali internetezést a közösségi média uralta 2012-ben, a mobilt az e-mail 2013 első negyedévében, bár a második helyen itt is a közösségi média van.

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük