A Facebook hirdetéseket már olyan változatos módon tudjuk célozni, hogy alig győzzük számon tartani.
többek között tudunk célozni demográfiai alapon, konkurens oldalak rajongóinak, saját esemény résztvevőknek, weboldal látogatóknak, hírlevél lista tagjainak, érdeklődési alapon, kategória alapon, és akkor az offline célzási lehetőségekről még nem is beszéltem…
Nem csoda, hogy néhányan már a legjobban célozható hirdetési rendszernek kiáltották ki a Facebookot.
A lehetőségek áttekintésének megkönnyítésére készítettem egy ábrát, amibe összegyűjtöttem a legfontosabb, nálunk is elérhető Facebook hirdetés célzási lehetőségeket.
(Ezekről egyébként mind beszélünk a Facebook hirdetési tréningünkön is.)
Nézzétek át a képet és ha valamelyik hirdetési célzást még nem próbáltátok, teszteljétek le a mostani kampányaitokat a nem használt módszerekkel is, hátha jobb eredményeket értek el, mint eddig! 🙂
Ti melyik célzással éritek el hatékonyan a célcsoportotokat?
Melyik módszerrel mik a tapasztalataitok?