A Facebook új hirdetési megoldást ajánl az adminoknak, a promote page típusú hirdetést.
Ez a Promote post és a page like story hirdetés szerelemgyereke.
A Facebook oldalakon admin panelen lehet létrehozni néhány gombnyomással, és rögtön a hirdetési keretet is be tudjuk állítani hozzá.
Néhány tudnivaló erről a hirdetési formátumról:
1. az admin panelen lehet beállítani, a bal oldalon
2. napi költségkeretet lehet beállítani, a Facebook megpróbálja megbecsülni, mennyi új lájkot kap az oldal ezért a költségkeretért
3. ez is hirdetési kampányt hoz létre, vagyis egy gombnyomásra három hirdetés jön létre: egy új típus a hírfolyamban, amiről itt ír a Facebook, egy page like story típusú, és egy olyan, ami a jobb oldali hasábban jelenik meg
4. célozni csak földrajzilag lehet ezt a hirdetési típust
5. a hirdetés kreatívja a Facebook oldal logója és az oldal leírásának Küldetés (mission) részéből áll össze. Legalább is a küldetés/mission első 90 karakteréből. Utána levágja a szöveget automatikusan a hirdetés
6. nem lehet kiválasztani azt, hogy a hirdetés hova mutasson, vagyis azt, hogy ne a timeline-ra hanem pl. egy alkalmazásra érkezzen a látogató.
7. nem lehet érdeklődés alapon célozni, hogy kinek jelenjen meg a hirdetés
Ez a hirdetés formátum tehát ismét egy egyszerűsítés, ami az adminoknak segít abban, hogy gyorsan és egyszerűbben tudjanak rajongókat gyűjteni hirdetések segítségével.
Viszont nem biztos, hogy ez a leghatékonyabb megoldás.
Hogy tetszik az új formátum? Ki fogod próbálni?