A Facebook teszteli Amerikában a Promoted post funkció kiterjesztését a magánszemély profilokra is.
Ez azért érdekes, mert arról már sokat beszéltünk, hogy az oldalak a rajongóiknak átlagosan a 16%-át érik el heti szinten, de arról keveset, hogy mi van az egyszerű Facebook felhasználókkal.
Nos, magánszemély profiloknál még rosszabb a helyzet. Az emberek bejegyzései ugyanis csak az ismerőseik 12%-ához jutnak el rendszeresen.
Ezen változtathat az a funkció, amit most tesztel a Facebook olyan amerikai felhasználóknál, ahol az ismerősök és a feliratkozók száma kisebb 5000-nél.
A tesztelés egyébként már zajlik tavasz óta 20 másik országban, most ért el az USA-hoz.
A megjelenés az oldalak hirdetéseihez hasonló.
A bejegyzések alatt megjelenik a „promoted” felirat, illetve, ha mi adtuk fel a hirdetést, akkor láthatunk statisztikákat is.
Hogy tetszik az ötlet? Te kipróbálnád?
Mit hirdetnél?